Hotel Rixos Sungate is een echte topper!

hey hey,

ik ben deze zomer op vakantie gegaan naar Rixos sungate in Kemer en dit was een prachtig zalig tophotel !
wij zijn al 7 keer in turkije geweest en dit hotel was al het beste dat wij tot nu toe hebben gedaan.
ik dacht dat magic life waterworld al super was maar deze is nog véél beter.
Als je houdt van een hotel met veel luxe , jong volk ( 15 - 30j ), een groot complex , veel animatie , professionele shows , liveoptredens zoals de beroemde zangeres Inna die komt zingen , een supergoede wellness, heel lekker eten en veel a la carte restaurants, onspannende lounge, fitness , goedtrekkende discotheek,vlotte en vriendelijke bediening , prachtige kamers en nog zoooooveel meer , dan is rixos sungate zonder twijfel de ideale bestemming !
ik vond rixos sungate zo goed dat ik voor komende zomer rond 6 juli hier weer naartoe ga.

Rixos sungate kan je het goedkoopste boeken bij www.freesun.nl , 2.458 euro voor 2 personen met vertrek rond 6 juli vanuit brussel en nog iets goedkoper met vertrek uit amsterdam.

ik heb dit onderwerp voor jullie gemaakt omdat ik het voor dit hotel echt de moeite vond dat dit werd gelezen om iedereen te laten weten wat pas echt uitblinkers van hotels zijn :wink:

vele groetjes Stefaan E.

Reis rixos sungate geboekt voor 11 dagen met beste vriendin van 1tot 11 september :smiley: , sungate ! Here i come again :smiley: