Hallo,
Wij gaan bijna weg om een maand te backpacken op Java en Bali. Nou wilden we eigenlijk in Jakarta overnachten, maar denken er nu toch aan om direct vanuit het vliegveld naar Bogor door te reizen en vanuit hier een dagje met de trein terug naar Jakarta te gaan.
Nou zit ik op internet te zoeken naar een goed en goedkoop pension of hotel in Bogor, maar kan niet echt iets vinden. Heeft iemand tips?
BVD!!
Gr. Sander
Kijk voor onze reisverhalen op : www.maartenensander-reizen.webklik.nl
Hoi Sander,
zoek het Abu Pension maar eens op (staat ook in de LP). De naam van de eigenaresse is me even ontschoten maar zij biedt ook een leuke stadstour aan, waar je rond kunt kijken in kampungs, tofu-fabriek en nog wat andere dingen. Je ziet dan net een ander stukje van Bogor buiten de Botanische tuinen. Vanuit Bogor kun je in het pension een bus regelen naar Bandung, hoewel ik je route uiteraard niet weet.
p.s. ze hebben goedkope kamers (alleen bed/ kast voor omgerekend 6 euro geloof ik) en wat duurdere kamers met eigen badkamer/toilet. Net wat je wil uiteraard.
Groet,
Tom
Hi Tom,
Thanks voor je bericht! Ik had inderdaad dit pension in de LP al gezien en heb het een beetje ge-googled, maar kon er niet echt iets van vinden, dus vandaar dat ik dacht ; ik post hier een berichtje 
We gaan dan denk ik gewoon op de bonnefooi hierheen, aangezien de tekst in de LP ook positief is!
Gr. Sander
Kijk voor onze reisverhalen op : www.maartenensander-reizen.webklik.nl
Hi,
Ik weet niet of je al weg bent. Maar gewoon in bogor naar harleys (cafe vlakby goodyear factory) gaan en daar vragen De eigenaar is hollander en Thijs weet wel adressen.
fijne vakantie,
Toon:vak02:
Hi Toon,
Thanks voor je bericht! We zijn inmiddels al weg en ook voorbij Bogor en hebben in Abu pensione geslapen, is prima bevallen. Maar wie weet voor anderen…
Gr. Sander