Hotel of vakantiehuis LA

Volgend jaar zomer willen wij een dag of 10 naar Los Angeles. Moet een combi worden van een strandvakantie en het een en ander bezichtigen. (ik weet het … eigenlijk zonde want in die omgeving is zoveel meer te zien maar daar hebben we zo onze redenen voor) Probleem is dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wij zoeken een hotel of vakantiewoning vlak bij (liefst aan) het strand waar het met 2 tieners (dan 14 en 16 jaar oud) goed vertoeven is. (vlakbij strand dus, slaapplek voor 4 personen, liefst zwembad erbij, waar ook in de avonden genoeg te doen is) Zulke pakketreizen bestaan geloof ik niet dus zullen we alles los moeten boeken. Alle tips zijn welkom!

Hi
Je zou www.vrbo.com eerst eens kunnen proberen. Ga maar een avondje er voor zitten want de mogelijkheden zijn eindeloos. Begin maar met Laguna Beach.
Succes
Yeehaw

Hallo Elisab,

Ik kan me voorstellen dat door het bos de bomen niet meer ziet. Er is genoeg in LA-, Orange-, and San Diego County te zien en te doen.

Deze web site http://orangecounty.craigslist.org/vac/ komt misschien van pas. Check het uit. Vankantie rentals o.a. ook bij het strand, Newport Beach, Balboa, and vooral Huntington Beach is populair bij de teenagers.

Veel plezier met het plannen van jullie trip.

:vak02:P

Dank jullie wel voor de tips! Ik heb weer wat te lezen op internet! :slight_smile: Nog meer tips zijn natuurlijk welkom!