Hey,
Ik zou volgende zomer naar Salou, en meer bepaald naar het hotel ‘oasis park’ willen gaan.
heeft iemand al ervaringen met dit hotel?
Hallo Mierke,
Ik heb een jaar of 5 geleden met mijn dochter (toen 24 jr) daar gezeten.
Het ligt in de hoofdstraat meen ik dicht bij het strand.
Het is een groot massaal hotel, zoals er daar veel zijn.kamers redelijk schoon. In de gangen en trappen ruik je steeds een knoflooklucht.Maar er heerst geen echte sfeer. Het eten is redelijk goed en bediening was vriendelijk. Aleen veel Nederlanders vliegen naar die bufetten en vele ervan zeer ongegeneerd. Zo van lekker goedkoop en veel dingen opscheppen en weer teruggooien. Als het bedienend personeel het niet ziet. De animatie viel tegen. Een paar meisjes en jongens uit de buurt
dansen nepflamenco.
Voor de jeugd is het best wel leuk daar in de buurt en als je op stap gaat en terug naar het hotel merk je er waarschijnlijk weinig van :). Het hotel ligt omgeven door vele andere hoogbouwmassa hotels. Vanuit het zwembad zie je dan ook niets dan hotels.
Sorry, maar je vroeg hoe het was. Maar ja, je blijft waarschijnlijk alleen maar voor slapen en eten in een hotel. De rest ga je gewoon lekker uit en naar het strand. Wij hadden ook pech, slecht weer eind April/begin Mei en zijn toen gewoon met de plaatselijke trein lekker naar Barcelona geweest en andere leuke plaatsen. Is erg goed te doen.
gr. Meiske