Hotel, motel, Mexico City..

iemand ervaring met een hotelletje of motel … in mc?
is het beter op voorhand te boeken , of beter ter plaatste kijken?

we komen nogal redelijk laat aan, dus lijkt het mij gemakkelijker om op voorhand iets te boeken … voor één nacht.

als iemand een fijn hotel , motel…weet let me no…

thx

Gr.:vak02:

Wat ga je doen de volgende dag? Doorreizen per vliegtuig of bus of andere plannen?

Hoi,

kijk anders eens op www.hostelworld.com , www.lonelyplanet.com of www.tripadvisor.com daar kun je altijd wel wat vinden en staan recentie’s

Ik heb het bericht overigens naar het Reiscafe verplaatst, daar komt het meer tot z’n recht.

Succes met zoeken.

In grootsteden misschien wel even opletten met wat men motel noemt. In vele motels blijven de koppeltjes slechts een paar uur als je begrijpt wat ik bedoel …

de bedoeling is om één of twee dagen in mc te blijven en zo de bus nemen naar …richting zuiden waar ben ik nog niet juist uit…

LOL @thierrybelmex… heheh

gr:wereld:

Afgelopen maart hebben we met een grote groep in hotel Maria Cristina, http://www.hotelmariacristina.com.mx/, overnacht. Dit is een erg fijn hotel vlak bij Zona Rosa. Een aanrader volgens ons.

Veel plezier in Mexico-City.

Jordi

thx…

motels zijn hier in Mexico om een paar uurtjes of een nacht met een nieuwe vriendin of vriend door te brengen. Hotels zijn er elegio en Mex city. Als jullie laar aankomen is het zinvol om op voorhand een hotel te boeken. Oficiele taxi vanaf het vlkiegveld kost rond 20 usd naar het centrum. Wat voor prijsklasse zitten jullie aan te denken voor het hotel?

zo goedkoop mogelijk , en liefst zo kort mogelijk aan de luchthaven…