Hotel Karthago Djerba

Hallo,

Wie was al in dit hotel op Djerba?
Hoe is het meegevallen. Zijn er zaken waarop we moeten letten? Kan je in de omgeving van het hotel of in het hotel zelf geld uit de muur halen? Wij vertrekken 27 augustus e.k.
Beste dank

Paul,

Wat betreft het hotel kan ik je geen info geven.Echter wel wat geld betreft.Neem zelf eerst wat contant mee het is makkelijk te wisselen aan de hotelbalie.Bewaar echter wel de briefjes die je krijgt die heb je n.l. weer nodig bij het inwisselen voor je vertrek.het is ten strengste verboden de Dinar uit te voeren.Wat geld "uit de muur trekken"kan je het beste voor naar Houmt Souk.Er zijn genoeg banken daar.Je kan er b.v. vinden aan de Avenue Bourgiba en aan het plein van restaurant Hadji.

Succes en prettige vakantie op Djerba.
P.S.Vrgeet niet even naar alle tips te kijken op deze site.Je kan er plezier van hebben.

Sonya

Beste Paul,

Ik weet niet of je in Hotel Karthago kunt pinnen. Wel kun je pinnen bij Hotel Hasdrubal en Hotel Dar Djerba, en zullen ongetwijfeld inmiddels nog wel meer hotels zijn waar dat mogelijk is.
Schrik echter niet als je het bericht krijgt dat je geen geld kunt opnemen, dat betekent niet dat je niets meer op je rekening hebt staan maar dat de pin-automaat leeg is.
Even een paar minuutjes wachten en dan is het meestal wel weer in orde.

Ik wens je een fijne vakantie toe op Djerba
Marianna

[FONT=Times]Paul, ik vertrek op 30/08 ook naar hotel Karthoga, het reisbureau waar ik boekte kon ook niet veel extra uitleggeni.v.m. het hotel. Ik denk dat ik net als jou proefondervindelijk zal moeten uitzoeken hoe het meevalt. alvast goede reis en veel plezier.
Bjorn

Wij vertrekken ook op 6 september. Ons zeiden ze dat het een hotel is met een supergroot zwembad en heel mooie kamers. Verder hebben ze een heel goede All Inclusieve formule met alles er op en er aan! Veel plezier

Ben hier 1 week geweest in september ll. (2003). Hotel is werkelijk heel mooi. Mooie tuin, heel verzorgd, kamers in orde, … heel goed !
Eten was ook meer dan behoorlijk (als je weet dat er toen +/- 1000 gasten waren - hotel volledig volzet). Echt waar… het eten was lekker, er zat smaak in… niets te klagen en echt makkelijk zijn wij niet !!!
All in formule (België) is ook prima !!!
Echt waar, een aanrader !!!

Nog iets vergeten…

1. het hotel is eigendom van de vrouw van de president !!!
  2. je kan er enkele woorden arabisch leren - aan te raden !!! TOF !!!

Groetjes en amuseer jullie !!!

Yves

Originally posted by Gast: Yves@18-10-2003, 16:46:26
** Ben hier 1 week geweest in september ll. (2003). Hotel is werkelijk heel mooi. Mooie tuin, heel verzorgd, kamers in orde, … heel goed !
Eten was ook meer dan behoorlijk (als je weet dat er toen +/- 1000 gasten waren - hotel volledig volzet). Echt waar… het eten was lekker, er zat smaak in… niets te klagen en echt makkelijk zijn wij niet !!!
All in formule (België) is ook prima !!!
Echt waar, een aanrader !!! **

Ben nu geregistreerd !

Groetjes

Yves

Originally posted by Gast: Yves@18-10-2003, 16:48:19
** Nog iets vergeten…

1. het hotel is eigendom van de vrouw van de president !!!
  2. je kan er enkele woorden arabisch leren - aan te raden !!! TOF !!!

Groetjes en amuseer jullie !!!

Yves **

Ben nu geregistreerd !

Yves