hotel in mombasa voor 1 nacht

Hallo,W
Wij zijn op zoek naar een niet hotel in mombasa waar we 1 nacht kunnen verblijven na aankomst. We landen laat en willen graag in het centrum overnachten maar de zoekmachines sturen me steeds naar de verkeerde plekken. Wie weet iets moois.

Ener

Castle hotel. Gelegen in het centrum aan Moi Avenue
Value for money
Succes

Dankje, is dit hetzelfde dan royal castle die vragen nl 240 euro voor drie personen voor 1 nacht

Via Wereldwijzer app

Id Heet nu Royal Castle Op hun site staat een tarief van '$ 175 voor drie personen
De laatste keer boden zij mij het resident tarief Dat zou 9000 shs zijn of wel ca € 75
Succes

Dankje gaan we naar kijken. Ook van sapphire hotel gehoord?

Via Wereldwijzer app

Nee dat ken ik niet. Eerder was er een discussie op dit forum over goedkope hotels in Mombasa.Als ik het me goed herinner was er en Jaap die een goedkoop hotel in de stad wist.
Ik vind het opvallend dat de discussies vaak gaan over goedkoop vliegen,goedkope safaris etc etc
Uiteindelijk krijg je waar je voor betaalt
Gr Wim

Het gaat me niet om hoe goedkoop het is maar ik verblijf er 1 nacht dan hoef ik niet zo duur, doe ik in nl ook niet. En als je lange tijd in kenia verblijft wil je graag het maximale uit je vakantie halen. Mijn ervaring is dat de “goedkopere” safaris die wij op het st te and boeken net zo mooi of mooier zijn dan welke ik ooit geboekt heb via neckermann. Ook heb ik gezocht op onderwerp hotel in monbasa in het forum en daar kwam niets naar boven.

Via Wereldwijzer app

Isd te vinden onder titel overnachten in mombasa. Laatste reactie 29 jan 2014

en daar bedoelt Wim dit mee (hoef je niet te zoeken)
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=168492

Het is natuurlijk erg naïef om te denken dat alles wat duurder is ook per se beter is. Vaak betaal je ook heel erg voor andere dingen dan kwaliteit.

Concreet bij vakanties is het vaak zo dat hotels of safaribedrijfjes die minder vindbaar zijn, ook goedkoper zijn omdat die lokale tarieven hanteren en niet internet tarieven. Zo zijn er natuurlijk talloze voorbeelden. Het is uiteraard zonde om voor een overbruggingsovernachting erg veel geld uit te geven.

Via Wereldwijzer app

Ik vind het juist altijd fijn als ik laat aankom, want dan ben je met de taxi des te sneller op de plaats van bestemming! Geen files, geen lange (hete) rij bij de ferry (al je net als ik naar de zuidkust gaat), lekker doorrijden dus. Heb je hier ook al aangedacht?

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu