Hotel in jakarta

hallo allemaal,
Ben hier nieuw, dus nog even wennen allemaal.
Ga in de zomer naar Indonesia,1980 voor het laatst.
We logeren in hotel Bumi Karsa voor 2 dagen.
wie kent dit hotel, kan nergens vinden op het internet. Is het wat?
Vakantienaam

Het is toch niet te geloven dat er nog mensen zijn die niet kunnen google’n kijk eens hier.

Ja ja, ik kan heel goed “google’n”, rustig maar, ik ben niet tolol, ik wil alleen meer weten, meer foto’s, niet alleen foto’s van de slaapkamer of vergaderzalen.

Ben je bang dat je het verkeerde hotel “goedkoop” hebt geboekt. ja had je maar iets ter plekke moeten uitzoeken. Eerst boeken en dan vragen op een forum hoe het hotel is, inderdaad “tolol” sekali :smiley:

Nogmaals ik ben niet tolol, het hotel krijg ik toegewezen door de reisbureau, ik kan niet kiezen. Ik ken zoveel hotels in jakarta maar van deze heb ik nooit gehoord.

Jangan setres, hotel pasti bagus Mas, makan pagi bisa pilih roti atau nasi goreng, kopi, teh, semua ada, so what is the fuss about ? :wub:

Als ik de site bekijk zie ik dat het een Bidakara group hotel is.
Dat zijn 3-4 * hotels,voorbeeld de “oude dame” Grand Hotel Savoy Homann Bandung behoorde ook tot die groep.
Ik heb de Bidakara Hotel in Jkt nog niet geprobeerd , maar wel 4 andere Bidakara hotels (2 in Bandung o.a Savoy Homann) en 1 in Surabaya. en 1 in Yogya.
Kreeg namelijk 50% korting.
Mijn persoonlijke indruk van de Bidakara group is positief , dus zal die hotel in Jakarta ook goed moet zijn .Hoop dat je later een hotelervaring wil schrijven.