Na 3 weken Vietnam zitten wij nog 3 dagen in Hong Kong. Wat zijn de hotels daar duur!!!
Heeft iemand tips voor een hotel in Hong Kong **met zwembad ** voor onze kinderen wat een beetje betaalbaar is. Het liefste waar je 1 kamer voor 4 personen kunt boeken.
Misschien zijn er families die voor hetzelfde probleem hebben gestaan?
Hong Kong is mega duur en een betaalbaar hotel met zwembad kan je denk ik vergeten.
Hopen op mooi weer en op naar één van Hong Kongs stranden.
Veel plezier.
Ik heb zo geen specifieke tips, maar wellicht zou je dan eens op Lantau moeten kijken? Hotels op HK Island of Kowloon zijn inderdaad knap aan de prijs, zeker als je er eentje met zwembad zoekt.
ook wij zijn met onze kids op zoek naar een hotel in Hong Kong met zwembad. Wat is de prijsklasse waarin jij iets zoekt?
Op trivago.com is best wel iets te vinden rond de 80-90 euro.
Kowloon is erg krap bemeten. Er zijn wel hotels met ruimte, maar dan betaal je de hoofdprijs.
Als je wilt dat je kinderen lekker rond kunnen rennen en in het zwembad kunnen spelen, dan is ‘downtown’ HK/Kowloon niet de plek om naartoe te gaan op vakantie, mijns inziens, zeker niet als je budget beperkt is.
Ik vond de suggestie van WizardofOss om naar een wat minder centraal gelegen hotel te kijken wel een goede. Ik ben nooit buiten Kowloon geweest, maar HK is meer dan dat en er schijnen best mooie plekken ook te zijn buiten de drukke stad (met strand, met natuur/beboste hellingen). Lijkt me persoonlijk ook leuk om een keer te verkennen.
Wil je toch Kowloon en de drukke stad en mag het zwembad ook buiten het hotel zijn: in Kowloon Park, meteen aan Nathan road, is een openbaar zwembad waar je zo met je kinderen naartoe kan. Is misschien ook een leuke ervaring.