Weet iemand een goedkoop budget hotel in Bangkok?

Hoi iedereen!
28 juni tot 03 augustus ga ik naar bangkok & Maleisie toe samen met mijn vriend!!
Super veel zin in natuurlijk. Maar ik zou graag de 1e nacht graag geboekt willen hebben.
Weet iemand toevallig een relatief goedkoop hotel (In onze hoofd 5 euro p.p) liefst met zwembad maar als dat niet voor deze prijs kan dan niet! En welk gebied is het beste om te overnachten?

Ik had gehoord dat wij vanuit het vliegveld de trein kunnen pakken naar het centrum toe klopt dit?
En wat mogen wij niet missen in bangkok? Hier willen we al naar toe: De grote warenhuizen, de rivier, chinatown en drijvende markten.

Groetjes,
Darifa

Hallo

Ik vond Wat Arun een hoogtepunt. Qua hotel kan ik je niet helpen, wij sliepen in Lamphu Tree House, een zeer leuk hotel met zwembad maar in het hoogseizoen buiten jullie budget. Wel een absolute aanrader. Veel plezier alvast

1 like

Een hotel met zwembad voor jullie budget je hebt het over 370 baht per nacht lijkt me lastig

1 like

De allergoedkoopste hotels met zwembad zijn het Aiya Residence Sport Club BTS Budget Hotel ca. 18 euro per nacht of het Rambuttri Village Inn & Plaza voor ca. 21 euro. Dit laatste hotel ligt centraal.

1 like

Denk je dat het 18 euro is voor beide of p.p?? (Aiya Residence Sport Club) Allemaal alvast erg bedankt voor de reacties!

Zie http://www.agoda.nl/asia/thailand/bangkok/aiya_residence_sport_club_bts_budget_hotel/reviews.html?asq=HFfunDiqE9CmwASOkKBUfSaZFpr37MZmR7WwhcdN1igpkNKFX%2Bk4teTI8itltsCzkaG1n2W3exWdx2anHCF14d5urtjTFiSzf79HJKmXslCgZcTIdOmwTp4bwh96ooiIw%2FGLxjqq2DztEBhnF81ZmbLHlyOZKtR6YeH1JOhak%2B4a%2FChECUK2q3ykUETjt47SG%2FDcCoVnp64HX7B1abNz0g1wGDZaNRr%2Fjmh9t75D73AeOxdAp8Mn2hlfR61vdPcjIa5%2BmaQFhDvWaitq8aZafdRe06PFzWzIKF3qcMUorE9Y%2BuskplGtfJxRYiCYuTjjkQft0E2DkSzD48vJMH7xErU2ae1aoW3%2BX%2FkDniI%2BUD69Ku9loZjBrPRQP%2F%2BGWXg1&tgrp=6#reviewTop

River View: www.riverviewbkk.com
In het wat minder toeristische China Town, volop leuke eettentjes 's avonds op straat. Vlakbij Hualamphong treinstation (handig als je met de trein verder reist na Bangkok), en vlakbij de boten die over de rivier varen als openbaar vervoer (ook toeristische toertjes verkrijgbaar).
Riverview is goedkoop en prima. Vraag een kamer op een hoge verdieping, en met river view.

Het is daar tenminste niet ‘lopen over de hoofden’ van toeristen zoals in Khao San Road en omgeving.

1 like