Ik ben vorig jaar November voor een weekje naar Turkije geweest,en verbleven in Hotel Grand Newport in Gumbet:zon02:.
Mooi hotel,en erg vriendelijk personeel.
Maar het was dan ook niet erg druk.
Mooie kamers,en niet al te duur.:hihi:
Enige nadeel: het lag best veraf van Bodrum zelf,dus daar kon je niet te voet heen.
Maar om de paar minuten reed er een dolmus-busje richting Bodrum,waarvoor je bijna niets moet betalen.
Nog een nadeel is ,dat je met een busje naar t strand moet,want dat is niet echt in de buurt.Busje werd via hotel geregeld,maar reed maar 3x per dag.:vak02:
Voor de rest super-vakantie gehad!!
Ik ben er net terug van,
Lekker weekje Hotel Grand Newport in Gumbet.
Eerste dag dat we aankwamen (savonds) zag ik al een kakkerlak in de gang lopen van kamer 201 die devolgende morgen op zijn rug bleek te zijn gevallen en niet meer rechtop kon komen en door middel van dat dood te zijn gegaan…
Hij bleef er ook maar 6 dagen liggen hoor volgens mij ligtie er nog :p.
Voor de rest is het echt een super hotel…
Mooi en zuiver zwembad.
Aardig personeel.
etc etc.
Vooral met de entertainer kon ik goed opschieten zo regelde hij voor ons een bus om naar Halikarnas te gaan (discotheek)
Ik en mijn broer konden goed met hem opschieten en zijn bijna elke dag met hem omgegaan…
Ik heb sommige mensen horen zeggen dat het een slechte entertainer is…
Er is nix te doen etc… Maar de mensen daar gaan zelf klagen omdat het muziek TE HARD zou staan…
(hierbij heb ik het over de oudere mensen onder ons) ![]()
De entertainer (Hakan) heb ik nu nog contact mee via MSN
Maar dit seizoen is wel erg saai daarzo (teveel oudere mensen)
Voor de jongeren raad ik echt aan om in de zomer vakantie te gaan.
Verder nog veel vrienden gemaakt daar 2 israelische jongens en 3 engelse mensen en Hakan natuurlijk…
Elke avond Turkse Pizza bestellen… Heerlijk gewoon
Er word ook veel georganiseert zoals Zondags Turkse avond waaronder je kabab kan eten ook shoarma, ook komen er van die buikdansertjes dansen en willen ze graag dat je meedanst
Ik vind het eten eentonig (maar dat zal wel aan het seizoen liggen)
Ook zijn er nogal veel trapjes die je moet oplopen voordat je bij de lobby zelf bent het is vooral erg als smorgens/smiddags de zon vollop tegen de trappen schijnt en je hebt geen schoeten/slippers aan dat kan nogal pijnlijk zijn ![]()
Verder heb ik me goed geamuseert met het tafeltennis dingetje wat er staat…
Ook heb ik met de baas van het hotel gesproken die er ook was met Turkse avond aardige man.
Groetjes en veel plezier in Hotel Grand Newport