Wij zijn vorig jaar geweest.
Kijk voor een indruk op onze website: www.bjusterbaarlik.nl
Hier staat ons reisverslag inclusief veel foto’s en een grote lijst (24 pagina’s) op alfabetische volgorde.
Gr Maaike
Ed en Maaike,
Zijn jullie in Grand Makadi geweest?
Alvast bedankt voor de link …
Groeten DUVAL ![]()
hallo allemaal,
wij gaan 19 juli op vakantie naar grand makadi, nu las ik jullie reisverhaaltjes en zag ik dat er diverse bars zijn waar je moet betalen voor het drinken! het probleem is voor mij dat meerdere personen dit schijven maar ieder bericht is anders, de ene zegt dat er 1 bar is waar je moet betalen en een ander persoon zegt dat er maar 1 bar is waar de all-in mehthode wordt gehanteerd!
wat moet ik nu geloven??
ka iemand die er geweest is mij vertellen wat er nu waar van is??
oja als je nog goede tips hebt wil je die dan ook vermelden?
super bedankt
groetjes vivian
In Grand Makadi zijn er 2 bars/drinkgelegenheden waar je moet betalen en dat is deze aan de receptie en de Shisha-bar (is waterpijp en thee). Voor de rest is ALLES (3 à la carte restaurants en 3 buffetrestaurants (vanaf vandaag 22/06 een 4de) gratis en 's middags is er nog de zwembadbar (snacks en pannekoeken), het kinderrestaurant (waar je als volwassene ook lekkere hamburgers…) kan eten en een snackrestaurant tussen zwembad en strand. Ook in deze zaken is alles gratis (zowel eten als drinken). En dan is er nog de hoofdbar die buiten aan de receptie ligt (all-in tot 12u 's nachts)
Ik ben van gisteren terug en het was ongelofelijk fantastisch.
Zeker een aanrader en ik ga nog terug !
oke bedankt voor je uitleg, heb je misschien nog tips voor leuke excursies, we zijn vrij jong dus alles kan!!!
bedankt vivian
p.s. in welke kamer zit je het beste, dan bedoel ik eigelijk welke hotelkamers. de nummers!! ik zit het liefst zo dicht mogelijk bij het strand! misschien weet je dit wel, want als wij aankomen kunnen wij dit gelijk aanvragen!
Hellow,
Ben van gisteren terug van dit hotel! Was echt prachtig!
Wie meer info wilt of vragen heeft mag me altijd mailen of toevoegen op msn
-> cokemen@hotmail.com
GREETS ![]()
Hallo iedereen, op 10 juli vertrek ik als vrouw van 38 jaar richting Hurghada voor één weekske naar dit hotel Grand Makadi , ik vertrek echter alleen, nooit eerder gedaan, weet dus begot niet waar ik aan begin maar alléé ik heb er alle moed in
Mijn vraag dan ook is, is er rond die tijd ook iemand die in richting vertrekt of vertoeft ? Ben benieuwd… alle reacties welkom,…
wij vertrekken 19 juli dan zul je alwel weer terug zijn
groetjes vivian, wel veel plezier gewenst
Hoi Vivian, dank je voor je reactie, tja 19 juli dan ben ik net weer weg,… Alvast voor jou ook een prettig verlof toegewenst ! Groetjes Sonja
deze winter naar grand makadi geweest (02/01 - 09/01), gewoon subliem!
kan er mij iemand vertellen wat de uitvoerder van het clubliedje ‘la bomba’ is?
alvast bedankt
Wij zijn vorig jaar in Grand Makadi geweest, het is ons zo goed bevallen dat wij nu in december terug gaan.
Wij verblijven er van 18-12-2005 t/m 01-01-2006. Wie gaat ook in deze periode ???
We zijn er verleden jaar geweest, in de herfstvakantie. Het zwembad was inderdaad erg koud. Voor de rest zeker voor herhaling vatbaar. Het Makadi Palace, toen nog niet geheel klaar, ziet er overigens ook mooi uit, maar is wel duurder.
wij zijn vorig jaar in mei naar dit prachtige hotel geweest en het was echt geweldig, je mag trouwens ook van makadi palace gebruik maken (zwembaden, restaurants,…)
echt een aanrader en één van de tophotels in hurghada…
is dat zo? wat ik gelezen heb is dat in september 2006 veranderd.
nu mag je alleen nog gebruik maken van de faciliteiten van hotel
Grand Makadi zelf. Makadi Bay is trouwens een leuke baai maar
mensen die willen stappen moeten rekening houden met het feit
dat het ongeveer 30 km uit het centrum van Hurghada ligt.
Taxi’s zijn niet echt duur maar vaak erg oud en ze rijden er als
gekken.
DUVAL…Probeer deze link eens, het is wel in het engels (tripadvizer)
Kom ook eens kijken op www.egypteforum.nl daar staat ook heel veel informatie en wat meer up to date. Wij gaan 27 januari naar Grand Makadi voor 8 dagen
Hey iedereen,
Wij zouden in oktober 2008 naar hotel Grand Makadi gaan. Heeft daar recent iemand geweest? Er zijn blijkbaar zo weinig mensen die vorig jaar of dit jaar naar de Grand Makadi geweest zijn?? Moest er toch nog iemand zijn die wat meer kan vertellen over hoe het daar is of wat de bevindingen zijn, lat het ons gerust weten.
Tot binnekort.
Daisy en Geert
hoi Daisyken en Geert,
kijk eens op ander forum van dit hotel, heb er het een en ander over geschreven. het is een goede keus. mooi hotel maar toch 25 km weg van Hurghada.
kamers zijn zeer verzorgt en eten is lekker. buiten het hotel is er niks. de woestijn… het is het eerste hotel in de Makadi bay, vanaf daar kan je erder richti zuid en vind je meerdere hotels. kijk anders maar eens op Google earth. het ligt tussen Hurghada en safaga. Makadi bay…