Hotel Grand Makadi In Egypte (hurghada)

Hallo Duval,

Helaas is de cola geen coca cola wel als je er voor betaald zoals in de minibar en de bar bij de receptie. De frisdranken hebben allemaal een apart smaakje, op de frisdrank automaten staat wel coca cola vermeld maar het smaakt toch andes.
Het zwembad ziet er goed uit, wij hebben niet kunnen zwemmen want het water was erg koud, maar de rode zee biedt dan uitkomst want die is altijd aangenaam. De meeste zwembaden in Egypte zijn niet verwarmd, in de zomer is dit ook niet nodig omdat dan de temperaturen hoog oplopen.
Er is in de buurt van het zwembad een terras waar je hamburgers, kipburgers, visburger en vegetarische burgers kunt eten met frietjes, dit is geopend van 13.00 uur tot 17.00 uur.
Je kunt ook in het lagoon restaurant s’middags eten van 12.00 uur tot 14.00 uur buffet daar kun je heerlijk buiten zitten met uitzicht over de rode zee.
S’middags rond 16.00 uur kun je in een ander restaurantje bij het zwembad taart en cake en pannekoekjes eten.
Wat het eten betreft zullen jullie zeker niets te kort komen.
:rolleyes: :smiley: :stuck_out_tongue:

Mawa,

Is de minibar en de bar bij de receptie dan niet inbegrepen bij de all-in formule? En je zegt “automaten” ,staan die dan verspreid over het domein of wat bedoel je daar dan mee?

En die snacks zijn dan toch ook wel inbegrepen bij de all-in hoop ik?

Alvast bedankt voor de vele info …

Duval :smiley:

De minibar en de bar naast de receptie en de disco en waterpijp roken zijn niet all in.
In de disco kun je wel tot 24.00 uur gratis drinken maar dan moet je dat via de bar buiten bestellen.
.Na 24.00 uur gaat de bar buiten dicht en dan kun je verder drinken in de disco tegen betaling. De flesjes water om je tanden te poesten zijn gratis, worden iedere dag op je nachtkastje gezet
De snacks zijn gratis, alles wat je eet is zowiezo gratis, ook de a la carte restaurants en je mag zovaak a la carte eten als je wilt.
Als je bij het oriental restaurant wil eten dan moet je reserveren aan de receptie, bij het itaiaans restaurant moet je reserveren in het restaurant zelf. De overige restaurants hoeven niet gereserveerd te worden.
De automaten staan achter de bar, is niet voor zelfbediening.
Ik raad je aan om bij de bar buiten de kaart te vragen dan zie je gelijk welke drankjes in de all in formule horen. Wij ontdekten deze kaart pas op dag 3, bleek bevoorbeeld dat ouzo, coctails en nog een aantal andere sterke dranken ook tot de all in behoorden.

Is er nog iemand die dit jaar naar dit hotel gaat?

Groeten DUVAL :rolleyes:

Hallo Duval.

Wij gaan de laatste 2 weken van mei naar Hotel Grand Makadi.
Ik heb een website gevonden met heel veel informatie , alleen
maar over dit hotel.

Kijk hier maar eens :

http://www.udohaas.de/grandmakadi.htm

Groeten !

Facehugger,

Wij vertrekken op 12 juni voor 12 dagen!

Bedankt voor die site te geven,alleen spijtig dat ik geen Duits versta!
Hoe zijn de meeste reacties die jij al gevonden hebt over het hotel?

Groeten DUVAL :smiley:

Hoi,

wij hebben ook geboekt, voor de eerste week van mei.

Kan er iemand iets zeggen over de ‘ontspanningsmogelijkheden’,
ik las in de brochure beach volley en voetbal, maar ook ergens (fietsen?) , biljart (?), tennis (?) en nog andere zaken.

En heeft er iemand ervaring met de excursies? wat is zijn geld waard, wat niet?

groeten,

Francis

Hallo allemaal,

Wij (een vriendin en ik) hebben ook geboekt voor Grand Makadi van 14 - 21/6.

Is het daar dan al heel warm ?
En 's avonds ?
Is het nog aan te raden een trui mee te nemen ?

Voor de rest wil ik iedereen een fantastisch verlof wensen en ik verheug me in elk geval op mijn weekje Egypte (1ste maal) in juni !!

Groetjes,

Judy

Hey JUDY,

Ik vertrek op 12 /6 ,zal er dus al een dag of 2 zijn als jij toekomt!

Zijn jullie alleen met zen 2 of gaan er nog andere vrienden mee? En wat is jullie asl?

GREETS DUVAL :smiley:

Vakantiegangers,

Wij zouden in april 2005 met onze dochter van 1jaar en onze zoon van 4 jaar naar Egypte willen. Wij zijn er nog nooit geweest. Heeft er iemand goeie tips qua hotels, verzorging , aantal dagen e.d?

Alvast bedankt,

groetjes

Hey Duval,

Dan zullen we elkaar ginder mssch wel tegen komen hé !

En ja, wij gaan met z’n 2, zijn 34 en 36, vrijgezel en getrouwd !

Tot dan !

Judy,

We zullen elkaar daar inderdaad wel tegen komen é …

Zijn jullie van Nederland of van Belgie?

Groetjes …

Originally posted by DUVAL@01-12-2004, 10:31:30
** Is er echt niemand dat dit hotel kent dan? Het is een nieuw hotel dat deze zomer pas is geopend!

Wie weet hier meer over?

DUVAL :wink: **

Goededag Duval!

heb misschien een leuke tip voor je!
Toevallig ga ik ook naar dezelfde hotel, hotel makadi, heb al geboekt voor een hele voordelige prijs bij vastreizen, zeer goed en laag in zijn prijzen.

veel succes!

naatje

hey,

Ik ben er in 2003 geweest… was echt vet!
Maar Hurghada is vet lelijk!!!
Het is alleen leuk om te duiken of snorkelen…
Er is echt geen reet te doen en het is niet echt egypte…
Een soort Disney Paris… echt lelijk dus, hoort helemaal niet bij het egypte…
Ik ben zowat overal in egypte geweest… en Hurghada is het lelijkst…
Maar je moet btw niet in de zomervakantie gaan… want dan ishet veel te druk!!! en veel te warm!!!

Ik dacht dat dit hotel pas in april 2004 de deuren opende ?
Dus 't zal in een ander vet hotel zijn, dat je geweest bent.

Judy,

Ik dacht dat ook!

Tzal inderdaad in een ander vet hotel geweest zijn hoor!

:stuck_out_tongue:

Hotel grand makadi en hotel makadi palace liggen naast elkaar,
mag je van beide hotels gebruik maken?

Groet

Goede vraag,zou ik ook wel eens willen weten!

DUVAL :smiley:

zin in 300 foto’s?

www.udohaas.de/grandmakadi.htm

wij gaan in augustus

groet

:rolleyes:

Hey,

Nog iemand die hier onlangs is geweest of die er binnenkort naartoe gaat?

Groetjes DUVAL :wink: