Hallo,
Wie kan mij helpen.
Graag zou ik alle info willen hebben die jullie weten over het nieuwe hotel Fuga in Gümbet.
Wie is hier al geweest en hoe is het bevallen?
bvd
Groetjes, schol <_<
Hallo,
Wie kan mij helpen.
Graag zou ik alle info willen hebben die jullie weten over het nieuwe hotel Fuga in Gümbet.
Wie is hier al geweest en hoe is het bevallen?
bvd
Groetjes, schol <_<
Ik heb het zien liggen, zat zelf in het hotel wat er bijna naast zit (Isis) maar vond het er nou niet echt super uitzien… Verder ben ik er ook niet binnengeweest… Het zit echt aan het einde van Gümbet!
Meer weet ik niet sorry!
Hallo Cynthia,
Bedankt voor je reactie.
Wanneer ben je in Isis geweest?
Het schijnt dat Fuga in 2003 geheel gerenoveerd is. Was een oud hotel en staat nu vermeld in de gids als nieuw hotel. Dus in 2005 moet het dan geheel verbeterd zijn. Met veel meer welness-gebeuren enz. Heeft zelfs het predikaat Excellent gekregen bij Sudtours en bij Oad is het een Tophotel.
Daarom zou ik graag mensen willen zien die er recent geweest zijn.
Groetjes, schol <_<
Ik ben afgelopen april geweest dus nog vrij recent!!! Maar goed, dat zeg ik ik kan alleen over de buitenkant oordelen! Verder schijnt de service wel super te zijn… Ik werk namelijk op een reisbureau… en heb wel gehoord dat dat in orde is, maar heb deze klanten nou niet echt over het complex zelf gehoord. Als ik wat meer weet dan hoor je het wel!
Liefs Cynthia
Hoi schol!
Heb jij even geluk… laat ik nu net 31 mei terug gekomen zijn van een vakantie in hotel Fuga… Ik weet niet wat je allemaal wilt weten??? Ik zal wat vertellen, als je nog meer info wil dan laat je het later maar weten!
Het hotel is gebouwd tegen een berg en bestaat uit allemaal kleine witte huisjes (kamers) die tegen de helling zijn opgebouwd. Het ziet er prachtig uit, en ook het uitzicht is super. De kamers zijn vrij degelijk (ik vond het persoonlijk geen 5 sterren waard), maar wel heel netjes en schoon. Het zwembad en de zwembadbar zijn beneden, vlakbij het platformstrand (kijk uit voor splinters!!) De receptie en de spa-fuga (heerlijk) zijn bovenaan de berg. Gelukkig rijdt er de hele dag een liftje heen en weer zodat je die miljoen trappen kan skippen als je wilt… Maar ik zeg erbij… het hotel is niet geschikt voor invalide mensen of voor oude mensen die slecht ter been zijn!
Het eten is fantastisch, zowel ontbijt, als lunch, als diner… 's middags kun je heerlijk op het strand lunchen (a la carte).
Verder is het ongeveer 25 minuten bergafwaarts lopen naar het centrum van gumbet, en terug naar het hotel neem je de dolmus want 1,5 km tegen een berg op is toch een hele tocht zal ik je vertellen!
Al met al is het hotel prachtig en het eten (en de cocktails) goed… ik vond wel dat het hotel een beetje meer geschikt is voor mensen tussen 25-60 jaar, want er is eigenlijk weinig te beleven voor kinderen en jeugd. Dus ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zeg het er maar bij! Ideaal voor een vakantie om uit te rusten dus eigenlijk. Enne, om even leuk af te sluiten… je kunt er watersporten (van kanoen tot parasailen en duiken), en handjes thuis bij die lekkere vent die bij de watersport werkt, want dat is namelijk mijn vriendje!
Als je nog meer wilt weten dan hoor ik het wel he! Groetjes xxx