Hey
Vandaag zat ik in de boeken te kijken en toen zag ik een hotel in Bodrum waar er op stond dat kinderen enkel binnen mogen indien zij ouder zijn dan 14 jaar.
Nu mijn vraag: Waarom?
hehe ben wel eens nieuwsgierig om te weten…
Groetjes xxx
Hey
Vandaag zat ik in de boeken te kijken en toen zag ik een hotel in Bodrum waar er op stond dat kinderen enkel binnen mogen indien zij ouder zijn dan 14 jaar.
Nu mijn vraag: Waarom?
hehe ben wel eens nieuwsgierig om te weten…
Groetjes xxx
Ik heb zoiets wel vaker bij hotels in de brochures zien staan. Je hebt ook bepaalde hotels waar ze de ‘couples only formule’ hanteren. Vindt het altijd een beetje apart dat een hotel bepaalde groepen mensen wel/niet toe laat…
Groetjes, Diamond
Charme hotels worden nu in Turkije veel gebruikt voor iemand die een 2de maal huwt ,ze organiseren hier nu speciale reisen hier naartoe. Tweede huwelijk in Turkije.Die charme hotels zijn wel heel mooi,noemen ze ook boutique hotel zoals in Frankrijk. Die hotels hebben over het algemeen weinig kamers maar wel allemaal luxe kamers en hebben dan een select publiek die van rust en kalmte houden,dus geen kinderen die lawaai maken.Wel de moeite om je verlof eens in een charme hotel door te brengen als je van luxe en comfort houd in een klein gezellig hotel . Die hotels hebben wel geen sterren. Maar voldoen wel aan de normen van een 4 of 5 sterren hotel. Deze week was ik in zo een charme hotel dichtbij Kiris,
Hotel Deja Vu in çamyuva,echt de moeite om daar een nachtje te slapen.Voor mensen die eens iets anders willen dan in een groot complex te slapen.Daarom denk ik dat deze hotels geen kleine kinderen toelaten.Er zijn meestal ook geen voorzieningen voor kleine kinderen,dus is het beter dat ze het eerlijk vermelden.
Groetjes
Franka
ok ik dacht al zoiets dat het met kinderen te maken zou hebben en het lawaai. Inderdaad soms vervelend maar toch ietwat een héél klein beetje discriminerend niet? Nu ja hotels genoeg in Turkije om een ander hotel te boeken.
Bedankt voor de antwoorden !!
Groetjes xxx
je zegt disriminerend,oké, maar wat heb je aan een verlof met je kinderen als anderen om je geen voordurend opmerkingen maken en zich ergeren om je kinderen. Daarom bestaan er nu ook de omgekeerde formule… Hotel voor kids aanbevolen. dus ook makelijk weet je op voorhand dat er veel kinderen zullen zijn. Ik vind het persoonlijk een goede oplossing voor beide soorten van toeristen.
Groetjes
Franka
Wel ja misschien heb je wel gelijk. Kan inderdaad wel eens leuk zijn om als je op vakantie bent eens gewoon stilte om je heen te hebben!
Toch bedankt xxx