Hallo allemaal,
wij gaan 27 mei 2008 naar Caribbean world in Midoun. Voor onze huwelijksreis. We nemen ons zoontje van dan precies anderhalf ook mee. Kan iemand mij vertellen of het daar leuk is? Genoeg te doen voor kids?
En is het echt zo, dat het alleen franstalig is, of praten ze daar ook gewoon engels? Op zoover zie je soms verhalen staan, waardoor je erg gaat twijfelen of de keuze die je gemaakt hebt.
Help, kan iemand me vertellen hoe het daar is???
hey natuurlijk heeft iedereen zijn voorkeur,als je naar djerba gaat moet je niet verwachten in een puur vakantieoord te komen.Djerba is echt heel mooi met erg leuke hotels en veel zon en ongelooflijk vriendelijke mensen.
Djerba explorer is zeker een bezoekje waard met zijn museum en 400 krokodillen. Houmt Souk is gezellig om rond te keuvelen, ga naar de shopping centers voor de vaste prijzen.je moet er fors afdingen. De boot-exdursie naar ‘flamingo-eiland’ is wel aardig om te doen.Ook de Piratentocht met een boot en een mooie lagune.En de taxi’s zijn spotgoedkoop.En voor je kleine spruit de stranden zijn heel erg mooi met leuk zand om in te spelen.Geniet van je huwelijksreis en laat je niet van je stuk brengen volgens mij heb je een mooie keuze gemaakt.Neem wel een hoge bescherming factor mee voor je zoontje en je zal zien de mensen ginder zijn gewoon gek op kinderen.:zon02:
Hoi Dia,
dank je wel voor je reactie! Wat ik me verder nog zat af te vragen, is of ze daar ook pampers verkopen, of dat ik ze vanuit nederland mee moet nemen???
Er zijn wel degelijk luiers verkrijgbaar op Djerba, misschien niet het merk dat je altijd gebruikt maar zeker net zo goed. Neem dus niet te veel mee van huis, alleen voor de eerste dagen.