Hotel bij KLia airport

Hallo

Heeft iemand ervaring met een hotel in de buurt van de airport ik moet namelijk een overnachting maken voor mijn volgende vlucht.

Theo

Hallo,

Ik weet dat er een hotel is op LCCT die van airasia is die is vrij goedkoop.
Dan heb je nog op Internernational airport het Pan Pacific die is vrij luxe daar betaal je dus ook voor
Ik heb zelf in de Concorde Inn gezeten dit hotel was zo’n 5 minuten rijden van het vliegveld international. Ik vond het een prima hotel wel simpel en niet te duur.

Halo Moira,

Bedankt voor de informatie, ik had de Concorde Inn ook al op internet gezien maar twijfel of ik bij de airport in de buurt blijf of naar KLCC gaat want ik heb zo,n 22 uur voor mijn overstap.

Theo

Concorde INN is niet bij de LCCT in de buurt maar het ligt zo’n 5 minuten rijden van KLIA in de buurt. Je zou dus naar Pan Pacific kunnen gaan die is alleen vrij aan de prijs.

Ik ben onverwacht eerder uit Zuid-Oost-Azië terug naar Nederland gekomen.
Ik heb nu nog 4 ongebruikte tickets, waar ik helaas zelf geen gebruik meer van kan maken.

  • Bangkok - Bali
    op 21 december 2009
    vliegtijden: 06.15- 11.25 (200 euro)

  • Bali - Kuala Lumpur
    op 17 januari 2010
    vliegtijden: 06.05 - 09.05. (50 euro)
    bagage 20 kg.

  • Kuala Lumpur - Londen
    op 19 januari 2010
    vliegtijden: 15.50 - 21.50 (300 euro)
    bagage 20 kg.

  • Londen - Weeze
    op 20 januari 2010
    vliegtijden: 07.30 - 09.30 (30 euro)
    1x ruimbagage

Heb je interesse, in alle of 1 van de tickets, laat het me weten, dan kunnen we het een en ander regelen m.b.t. de prijs en de omboekingskosten. [EMAIL=“annickoverkamp@gmail.com”]annickoverkamp@gmail.com

Hotel bij LCCT is een Tune Hotel. Erg goede bedden, maar kleine kamer. Goed en goedkoop.

Ben er zelf geweest en was erg tevreden!
Groet, Marjolein

Bedankt voor de info.

Theo