Hotel Bangkok

Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een Hotel in Bangkok , waar je van uit het zwembad over de stad kijkt het is voor de laatste dagen van mijn reis daarom graag luxe :wink:
Heeft iemand een aanbeveling ?

Ik weet er een, dat is Zentih Sukhumvit Hotel. Niet eens echt duur

Hotel Navalai River Resort,mooi uitzicht vanaf dak waar ook het zwembad zich bevindt !
Voor een overnachting mag je wel rekenen op zo’n 1950 a 2000 bath.

Een week terug in Hotel Navalai River Resort een paar dagen verbleven als afsluiter. Vlak aan de rivier en op wandelafstand Khao san road.
Zwembad met bar op 6de verdiep.
Voor Khao san als je buiten komt naar rechts gaan en dan het eerste of tweede steegje nemen en je bent er.

Grande centre point Sukhumvit heeft dit prachtige uitzicht ook. Heerlijk zwembad vond ik het :biggrin:

Grande Centerpoint Sukhumvit (Terminal 21) is idd een goede optie zoals zaan zegt, ook toplocatie. Direct verbonden met skytrain en Terminal 21 shoppingmall.
Maar je kan ook eens naar het Sofitel So kijken, Sivatel Bangkok of het Shangri La.
Zenith Sukhumvit, persoonlijk niet mijn keus. Veel Arabieren in het hotel (ligt ook bij Little Arabia) en als vrouw zijnde wordt je met de ogen uitgekleed. Mijn toenmalige vriendin voelde zich daar logischerwijs niet echt op haar gemak :slight_smile:

Weet niet of dit nog open staat, maar ik kan van harte het “Centre Point Hotel Silom” aanbevelen. Het zwembad ligt op een relatief lage verdieping, maar het uitzicht is zeer mooi. Ik had kamer 2208 met keuken en uitzicht op de Chao Praya Rivier. Je huist boven op Robinson / Fastfood Restaurants een markt met streetfood eetgelegenheden… en wil je echt spectaculair uitzicht dan steek je de straat even over naar “Sky Bar - lebua at State Tower”.

Cheers,
Joe