Hostels in Venezuela (omg Caracas)

Beste mensen,

Op 2 november vlieg ik samen met mijn vriendin naar Zuid-Amerika. We maken een tussenstop op Caracas Airport. De volgende dag vliegen we door naar Quito (Ecuador). Nu hebben we de mogelijkheid om op het vliegveld te wachten tot de volgende middag (+/- 14 uur wachten) of we kiezen er voor om ergens in de buurt van het vliegveld een hostel te pakken om een rustige nacht te hebben.

Nou is het probleem dat ik niet gemakkelijk een hostel kan vinden in de omgeving.

Heeft iemand ervaringen met hostels in de omgeving van Caracas Airport?

Ik hoor het heel graag.
Bedankt.

Hoi,

Ik ben een hele tijd terug in Venezuela geweest. Van wat ik er van kan herinneren zijn er geen hotels in de buurt van het vliegveld. Er is wel een hotel in de stad en dat Qruicilon (of zoiets)…

Wel is Caracas niet echt een leuke stad en ook niet bepaald veilig… Wellicht kunnen jullie hier toch wat mee.

groet.

thanks voor de info!

ik zal het hotel eens opzoeken. hoor meer verhalen over veiligheid in Caracas, maar ben toch van plan de stad op een later tijdstip te gaan bezoeken.

iemand anders misschien ervaring met een overnachting tussen twee vluchten door?

Hoi,

Overdag is Caracas goed te doen… heb ik uit eigen ervaring. Echter, s avonds is het niet al te veilig en vandaar dat ik buiten de stad in een hotel zat (Macito), alleen daar was er niks te beleven. Leek me ook beter om binnen te blijven.

Maar als je de rest van Venezuela wilt zien, dat is echt fantastisch alleen Caracas kun je wel skippen.

Groetjes Karin

Hola

Ik vlieg in augustus van lima naar amsterdam, via caracas… nu is het zo dat ik pas snachts rond 1.00u aankom en pas om 17.00u smiddgas weer verder vlieg… Heeft iemand ervaring met het wachten op het vliegveld… kan dit gemakkelijk, is het handig/ veilig of kan ik beter een hotel zoeken met transfer service?

Saludos Marielle

JAA!!! Daar heb ik ervaring mee… Kijk maar:

http://lh3.ggpht.com/_CBcPNQ9zSiY/SRHol-zyjjI/AAAAAAAAALo/zR7vytNDPJc/s640/SDC10794.JPG

Foto is gemaakt op het vliegveld in Caracas. Als je wil lezen hoe het daar was kijk even op mijn site. Tip: als je wil overnachten op Caracas Airport, neem een kussentje mee…

Succes!