heeft er iemand adressen van gezellige hostals in Mendoza? niet te chique en te duur, vooral met een gezellige en persoonlijke toets. een zwembad mag maar moet niet. alvast bedankt, Veerle:wereld:
Zelf ben ik geen fan van hostels (to say the least), maar als ik in Mendoza ben overnacht ik vaak in een prive-kamer van www.hostelalamo.com. Erg prettige sfeer, leuke tuin, maar geen zwembad. Een andere optie is wellicht www.losvarietales.com, een goedkope B&B. En natuurlijk onze Belgische vriend Hans Devloo, die een posada runt (maar dan zit je al in de hotel-prijzen): www.caviereswines.com.
Hoi Veerle,
een heel leuk hostel is Itaka hostel, erg gezellig met een zwembadje en een grote keuken waar veel gasten van het hostel zelf gaan koken en lekker samenkomen. De staff van het hostel is ook superaardig! Ben net twee weken terug uit Argentinie.
wat een superland!!
Groetjes monique
Hoi,
IK wil juist het Itaka hostel afraden!! Gezellige sfeer, maar erg duur voor wat je krijgt, het was het duurste hostel voor mij in argentinie, ook vond ik het niet echt schoon. Daarnaast vond ik het personeel niet erg geinteresseerd en iedereen kan in en uit lopen. Toen ik daar was hoorde ik van 1 jongen dat er geld gestolen was en van een andere jongen was ze zonnebril van ze bed af gejat. Ik ben toen naar Mendoza Inn gegaan wat ernaast zit, klein zwembad, sfeer iets minder maar ik bespaarde wel 30 pesos per nacht!!! En het was een stuk schoner!!
groetjes!