overnachten in Mendoza

Heeft er iemand ervaring met het overnachten in hostels/hotels in Mendoza? Zo ja, welk zijn echt aanraders en welke moeten we best vermijden?

We zijn op stap met enkele studenten, dus we zijn sowieso wel voor feestjes te vinden!

We zijn heel wat hostels/hotels tegengekomen bij onze zoektocht op internet, maar een keuze maken is spijtig genoeg niet zo simpel.

Daarom is het misschien wel handig om ervaringen te horen van mensen die er zelf al in gelogeerd hebben!

Kort samengevat: we zoeken een degelijk (prijs mag daarom al ietsje hoger liggen, we willen wel wat geld uitgeven aan een degelijke slaapplaats) hostel/hotel in Mendoza, voor een groep studenten (die nogal graag wat feestjes meepikken)

Hopelijk kunnen jullie ons helpen bij onze zoektocht!

Hoewel ik totaal niet van hostels hou, heb ik 1 uitzondering: hostel Alamo in Mendoza. Als ik in de stad ben overnacht ik meestal daar (wel in een privé-kamer overigens). Erg leuke sfeer, mooie patio, gunstige prijzen.

Kijken jullie wel uit voor de Nederlandse oplichter die al jaren in Mendoza rondloopt? Zie ook dit topic: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=49892&highlight=mendoza

heel hard bedankt voor het snelle antwoord! We gaan dit hostel zeker eens bekijken!

Nu, we zijn echt nog aan het twijfelen of we gaan voor een hostel of een hotel, aangezien we toch wel wat op comfort gesteld zijn. Zijn er misschien nog enkele hotels die aan te raden zijn?

in ieder geval ook heel hard bedankt voor de tip over de oplichter!

Voor reviews over hotels kan je wellicht beter even op www.tripadvisor.com kijken. Zelf maken we voor klanten vaak gebruik van kleinere onderkomens in het wijngebied, bijvoorbeeld Parador del Angel of Posada Cavierres (gerund door de Belg Hans Devloo). Helaas is Casa Franca volgens mij inmiddels gesloten, dat was ook een leuk onderkomen. In het centrum zou je ook kunnen kijken bij Los Varietales (eenvoudig) of Solaz de los Andes, hoewel we over de laatste niet altijd even tevreden zijn.

ok super, ga ik zeker eens bekijken!

Prettige feestdagen!