Hostel Vancouver

Ey!
Ik wil voordat ik vertrek naar Vancouver de eerste overnachtingen al vanuit Nederland boeken. Nu vroeg ik me af welke hostels raden jullie aan in vancouver, goede prijs kwaliteit verhouding zeg maar.
Mijn voorkeur gaat naar iets in het centrum en dat er een keuken is waar je zelf kan koken.
Gr. Petra

De HI hostels staan het best aangeschreven.

Verder kan ik je aanraden te kijken op een onafhankelijke site:
http://www.hostelworld.com
Met reviews van mensen die de hostels bezochten

Ga naar het grand trunk hostel… heel erg goedkoop! En het ligt aan het einde van Gastown. Je hebt daar een keuken en gratis internet.
Het is niet echt luxe, maar ik vond het daar geweldig! zeker de ligging is okidokie!

Ey!

Bedankt voor je reactie! Heb even op internet gekeken en lijkt me zeker een goed hostel! Las dat het niet helemaal superclean is en dat er ook wat zwervers rondhangen, maar ik ben wel wat gewend van sydney:P

Ik ben iig naar iets op zoek wat in het centrum ligt en eigen keuken en dit voldoet er aan plus dat de reacties zowat allemaal positief zijn.

hostelling international is altijd goed

Fijn deze post. Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje. Wil mijn eerste nacht in Vancouver plannen en dan hopen dat ik leuke mensen ontmoet om samen mee te reizen. Iemand nog tips waar je rondreizende jongeren tegen kunt komen?