Hallo!
Ik ga in mei naar de USA en wil dan heel erg graag ook een paar dagen naar San Francisco. Is er iemand die mij een hostel of hotelletje aan kan raden?
alvast bedankt!
Gr Stella
Hallo!
Ik ga in mei naar de USA en wil dan heel erg graag ook een paar dagen naar San Francisco. Is er iemand die mij een hostel of hotelletje aan kan raden?
alvast bedankt!
Gr Stella
Stella,
Ga naar ‘‘The one and Only Hostel’’ in San Fransisco!! Namelijk de ‘‘Green Tortoise’’. Ik weet niet hoe oud je bent maar er komen voornamelijk jongeren (backpackers). Hostel is zeer in trek bij Engelsen.
Als je van een feestje houdt ben je er op het goede adres. Regelmatig wordt er geld ingezameld voor de aanschaf van een vat bier.
Ik heb er 4 nachten (nauwelijks) geslapen en vond het één van de betere hostels van the States. Over de locatie hoef ik weinig te zeggen. Kijk gewoon even op http://www.greentortoise.com/san-francisco-hostel/index.php
Huur een mountainbike en fiets de golden gate over. Doorrijden, eerste naar rechts, afdalinkje en je komt aan in het stadje tegenover San Fran. Pak hier een versnapering en neem het pondje terug naar San Fran. Zeer de moeite waard.
Veel plezier aldaar.
Groet,
Job
ik heb daar in het European Guesthouse gezeten. Op zich best een gezellig hostel. Was eigenlijk, zoals de naam als doet vermoeden, een Guesthous. Let er wel op dat je niet verder gaat dan 8th street. Dit Guesthouse lag in Civic Center. Een buurt waar je je 's nachts niet zo heel veilig voelt.
Kijk eens naar Hostelling International, die hebben een leuk hostel in de buurt van het Hilton en Macy’s.
als je de locals wilt ontmoeten is couchsurfen :idea: misschien een goeie tip.
Door je aan te melden kan je bij iemand op de bank slapen, waar dan ook in de wereld. Zelf kan je ook je eigen bank opgeven!
Hee!
Ik ga volgende week 8 mei ook naar San Francisco, naar Elements hostel. Is redelijk goedkoop en er zin veel voorzieningen, miss kan je t ook boeken of heb je inmiddels al geboekt? Dan kunnen we samen gaan ![]()
Groetjes, Joyce