Hostel Battambang

Heeft iemand een tip voor dormrooms (of leuke accomodaties) in Battambang? Ik heb hostelworld en de LP gecheckt, maar er staan geen dorms bij. Ik verwacht echter dat er wel zijn, ik ben er met Khmer nieuwjaar, dus wil de goedkoopste accomodatie - aangezien alle prijzen 10 keer over de kop gaan. :slight_smile:

Hoi Rene,

Ik ben ook op zoek geweest naar een wat betaalbare plek om te overnachten. Ik ben uit gekomen bij http://www.senghouthotel.com/

Het is wel een hotel, maar ze hebben een aanbieding om voor 1 persoon voor 15 dollar te overnachten. Weet natuurlijk niet of je dit te duur vind en weet ook niet of het met het Khmer nieuwjaar duurder wordt.

Het is een idee.

Succes met je reis voor bereiden

Groetjes Laura

tnx voor de info!
Ik zit al in cambodja, om precies te zijn in Utopia - Sihanoukville … $2 per nacht… dus eeuh ik zoek iets tot 5 dollar, dat moet kunnen? Phnom Penh $4 per nacht, Kampot $3 per nacht :slight_smile:
Maar bedankt voor de info!!

chhaya Hotel ! **street 3 118 **Voor 5 dollar een doubleroom met badkamer, erg ziekenhuissfeertje maar wel erg goedkoop. Voor de gezelligheid drankjes doen in de busstop ander guesthouse inde buurt!

In cambodja zijn haast geen hostels te vinden. Ik ben ze in ieder geval niet tegen gekomen. Dit komt omdat de hotels ook zo goedkoop zijn. Wat ik altijd doe is daar ter plekke kijken. Omdat je dan gelijk de hotelkamer ziet, of het wel schoon is. Dat is voor mij het belangrijkst en mogelijk kan je dan nog onderhandelen over de prijs.