Horecatoppers gezocht voor a.s zomer!

Beste Dames en Heren,

Voor mijn restaurant ben ik in de periode van 31 Mei tot eind Augustus opzoek naar horeca toppers.

Het restaurant beschikt over 50 plaatsen binnen en 100 buiten, wij hebben een zeer uitgebreide menukaart met o.a Nederlandse gerechten en Franse streekgerechten.

Ik ben opzoek naar 3 bedieningsmedewerkers, 1 topper voor achter de bar en een keukenhulp.

Voor alle functies geldt dat ervaring en motivatie een must is, kennis van de Franse taal is leuk maar niet noodzakelijk.

Het werk als bedieningsmedewerker bestaat uit het serveren van eten en drinken tot het opnemen en een praatje maken met de gasten, ben jij gezellig, spontaan en je kunt hard werken dan is dit de vakantiebaan voor jou.

Het werk in de bar is veelzijdig, je vind het leuk om drankjes te maken te praten met gasten en snel te werken ook weet je hoe een expresso machine werkt; Dus ben jij gemotiveerd, ordelijk en hou je van een feestje dan is dit de baan voor jou.

Als hulpkok ben je de rechterhand van de Chefkok, je bent leergierig en je pakt snel dingen op, ons motto is een schone keuken is een goede keuken dus denk je dat jij bij ons past reageer dan zo snel mogelijk.

Wij bieden

-Salaris
-Kost en Inwoning
-6 Daagse werkweek
-Een super leuk team
-Een auto ter beschikking
-Het strand is op 40Km rijden
-Fooi

Graag hoor ik van je

Ik ben een man van 56 jaar (met pré pensioen) en zoek een bezigheid in Frankrijk.

Ik wil graag samen met mijn vrouw (voorafgaande aan een permanent verblij ivm aankoop woning in Frankrijk) vanaf eind juni een activiteit aangaan om de tijd nuttig in te vullen.
we hebben geen spec. horeca ervaring, maar wel veel levenservaring en ervaring in teamwerk en verplichtingen.

We gaan accoord met reis- en verblijfsvergoeding en een klein zakcentje.

Graag horen we iets van u, of uw mogelijkheden voor ons heeft.

MvG

Gvd Veldt
annemarie.58@live.nl

Hallo,
Ik ben Sarah van Maanen, 17 jaar, en ik ben opzoek naar een baan in Frankrijk voor deze zomer! Ik werk al ruim een jaar in een restaurant/café, ik kan dus bedienen en achter de bar staan! Ik Heb een grote passie voor de Franse taal, en ik vind het heerlijk om in de horeca te werken! Nu lijken de banen die u omschrijft ideaal voor mij, maar helaas zag ik dat het bericht afkomstig is uit 2013… Maar niet geschoten is altijd mis; heeft u wellicht aankomende zomer nog behoefte aan een enthousiaste medewerker, die ongeveer 2 maanden bij u zou willen komen werken?

Ik hoor heel graag van u!

Vriendelijke groeten, Sarah van Maanen