Wij zoeken werk in Frankrijk

[FONT=Arial][SIZE=8][COLOR=blue]

wij zijn een Iers/Nederlands stel en zijn op zoek naar werk voor het zomerseizoen 2005 in frankrijk. Wij bevinden ons al in Frankrijk (Nice) en zijn in voor alle tips, vacatures en ideeen.

We zijn in bezit van caravan en auto, dus flexibel en we hebben een seizoensverzekering afgesloten. We spreken nederlands, engels, duits en frans en hebben ervaring.

We zijn een opgewekt, hardwerkend, jong stel en we horen graag van jullie!

boarderzz@yahoo.co.uk

Hallo ,

  wij hebben jullie vraag naar werk in de horeca in z-fr, gelezen !! En misschien is dit een leuk idée?? Wij hebben een restaurant in la salvetat sur agout 34330, daar kunnen z'on 30 personen eten op het terras en ook 30 binnen. Mijn vrouw mijn dochter en ik doen dit allemaal samen, het werk het lachen, het eten enz.Wij zoeken iemand voor b.v. 7 of8 Juli tot begin september!!

Lijkt het iets of Niets . laat het toch even weten.

Met de Vr. groeten Haak Gerritjan

Hallo ,

  wij hebben jullie vraag naar werk in de horeca in z-fr, gelezen !! En misschien is dit een leuk idée?? Wij hebben een restaurant in la salvetat sur agout 34330, daar kunnen z'on 30 personen eten op het terras en ook 30 binnen. Mijn vrouw mijn dochter en ik doen dit allemaal samen, het werk het lachen, het eten enz.Wij zoeken iemand voor b.v. 7 of8 Juli tot begin september!!

Lijkt het iets of Niets . laat het toch even weten.

Met de Vr. groeten Haak Gerritjan