Hallo allemaal,
Wie kan mij wat informatie verstrekken over de horeca in Paramaribo
Alvast bedankt
Gr
Tim
Hallo allemaal,
Wie kan mij wat informatie verstrekken over de horeca in Paramaribo
Alvast bedankt
Gr
Tim
Beste Tim,
als eerste moet je wel rekening houden dat het om een kleine gemeenschap gaat. Deze sector is in bloeiende fase, voor het groot deel in stand gehouden door toeristen. In Suriname is toerisme pas in babyschoenen, er moet nog heel veel gedaan worden maar goed desalnietemin is Suriname op de goede weg, er is genoeg potentie.
Wat zou je graag willen doen?
Beste Vermoz,
Dank je wel voor je uitleg,en ik ga niks doen,ik ben benieuwd of er wat te doen valt,barretjes of clubs of festivals,en wat versta jij onder kinderschoenen,is er veel of weinig toeristen
Groeten
tim
Het toerisme is nog niet echt op gang, maar persoonlijk vind ik dat zelf absoluut niet erg.
Clubs: Havana en Zsa Zsa Zsu (geloof dat je het zo schrijft), wel buiten het centrum
Restaurants: In het centrum zit 't Vat (erg toeristisch) en er zit nog een restaurant naast, er zitten nog wel een aantal restaurants. Verder vond ik het veel leuker om bij de kleine tentjes wat te eten, bijvoorbeeld aan de waterkant.
Voor festivals etc moet je google maar te raad vragen, dat ligt ook aan de periode wanneer je gaat.
Dank je wel voor het advies,dus het is niet erg toeristisch,Paramaribo?? Er zitten veel restaurants maar niet zoveel café’s of clubs? Maar er is wel een uitgaans-
leven,en hoe zijn de mensen daar?
Ik was er 3 jaar geleden dus het zal wel wat veranderd zijn. In de restaurants zul je wel blanken tegenkomen. Het uitgaansleven die de clubs vond ik erg leuk. Je moet verder gewoon een beetje je weg er vinden en dan zie je vanzelf wel waar je leuk kunt uitgaan enzo.
De mensen zijn echt geweldig! Heel relaxed en aardig. Heb er vrienden voor het leven gemaakt =)