(origineel bericht op be-more.nl)
Hoppaaa!
Lalala 34 dagen. Wie is er al jaloers? Uit de kou en op naar the warm heart of Africa! Letterlijk en figuurlijk.
Malawi wordt ook wel the warm heart of Africa genoemd. Alle mensen zijn er zo gastvrij. En ik mag me gelukkig prijzen dat ik hier een kijkje mag gaan nemen. En natuurlijk ook letterlijk het is er nu zo’n 30 graden. Wie is er al trots? IKKE!
Oke, laat ik even to the point komen. 11 januari vertrek ik rond half 9 vanaf Schiphol naar Nairobi, Kenia. Vanuit daar vlieg ik door naar Lilongwe, Malawi. Ik kom dan zondagochtend 12 januari om 11 uur aan in Malawi. Spannend, spannend!
Ik heb al eerder verteld dat ik na mijn vrijwilligerswerk ook nog ga reizen. Ik ga een kampeerrondreis doen door Kenia en Tanzania. Naar de Serengeti, Nyahururuwaterval, Ngorongorokrater, Victoriameer en natuurlijk last but not least: ZANZIBAR! 3 daagjes helemaal bij komen op de bountystranden en in de hemelsblauwe zee zwemmen. Natuurlijk gaan we nog veel meer doen maar als ik dat allemaal op moet gaan schrijven worden jullie zo jaloers dat iedereen zo’n reis gaat boeken.
Oke, nu komt de hele lijst met alle lieve mensen die mij steuen!
Tante Annie, opa&oma, meneer & mevrouw Blokker, tante Liesbeth, tante Wil, ome Kees & tante Netty, Marjan&Hans, ome Wim & tante Corry, Joost&Ulberthe, ome Cor & tante Joke, Jan-Willem&Corinna, ome Herman & tante Map, Marin&Clarissa, ome Theo & tante Eileen, Isabella, meneer & mevrouw Swillens, Bas&Petra, Chantal&Gerrit, oom Anton & tante Miep, Peter, Hans-Peter&Peter, Jochem&Ingrid, Richard, Joan&Helga, Ellen&Eric, tante Ans, Nancy&Jean-Paul, Marc&Esther, Shell van Kerkhof en Verhagen en van Kerkhof onwijs, onwijs, onwijs, onwijs, onwijs bedankt!
Liefs en tot snel.
Dikke zoen, Sanne