Hallo wij gaan met H.I naar Kenia en dan de best of kenia ,we hebben er heel veel zin in ,hoop alleen dat het niet waar is dat ze 8 of 9 man in de jeep willen hebben ,er staat in de gids max.7 pers.en daarna strand in kyali beach .
Ook staat er zachte koffer mee in de jeep en harde koffer op het vliegveld achter laten ,is er iemand die dat ook mee heeft gemaakt?Nou a.s. maandagochtend gaan we het avonturen Jippie
7 personen kun je toch niet in een Jeep krijgen ?
zachte koffer mee in de jeep en harde koffer op het vliegveld achter laten ??
Hoeveel koffers neem je mee ? Een harde koffer is idd niet makkelijk in een jeep te plooien als er nog 7 andere mensen meegaan.
Nyali.
Maak je vooral geen zorgen en geniet ervan.
Wij zijn vorig jaar ook met H.I. naar Kenia geweest en wij gingen niet op safari met een jeep maar met een safari-busje.
Werd uitgevoerd door Pollmans. Wij zaten met 6 man in zo"n busje.
Goed geregeld en een uitstekende en lieve gids.
Klik maar even op onderstaande link.
Groetjes, Marike
Ik ken een vreselijk lieve man die gidst bij Pollman. Aangetrouwde familie van mijn zoon. We zijn nog nooit met hem op safari geweest (gaan we wel een keertje doen) maar hij kan er prachtig over vertellen. Hij doet het al jaaaaaaren. Hij is ook tourguide.
Mocht er iemand behoefte hebben aan een gids voor in Mombasa of mee met een safari, kan ik hem van harte aanbevelen. Ik heb zijn 06-nummer ergens :-))
Hoi Jotien, wij zijn net terug uit Kenia en hebben ook de safari Best of Kenia gemaakt met HI. Ik zou je misschien aardig wat tips kunnen geven. Wij kregen een safari check lijst op het vliegveld van Mombasa, wat dan wat mij betreft een beetje mosterd na de maaltijd was. Ik wil je de lijst wel mailen, maar dan zou het misschien handig zijn als ik dat via hotmail zou doen. Kan ik hem nl scannen en naar je toe sturen. Overtypen is nogal wat. Je wordt inderdaad vriendelijk doch dringend verzocht je koffer op het nippertje om te pakken, als ik dat van tevoren geweten had, had ik een softe tas in mijn harde koffer gedaan om mee op safari te nemen, gepakt en wel te verstaan en dan had ik de harde koffer gepakt voor het verblijf van de laatste week( aan strand) zo naar dat verblijf kunnen laten sturen. Nu was het snel verzinnen wat handig was op safari en wat aan zee.
zo het zeer op prijs stellen als je de lijst zou kunnen mailen naar jos-tien.dekkers@planet.nl bij voorbaat dank jotien
Zou je de mail ook naar mijn willen mailen? Wij gaan ook met Holland International, en hebben net al zachte koffers aangeschaft…
[EMAIL=“c.elhorst@gmail.com”]c.elhorst@gmail.com