Hoi!

Deze zomer ga ik met mijn miniman van 7 jaar naar Mexico :wereld:.
Natuurlijk gaan we naar het strand, maar we gaan ook reizen en op familiebezoek in Mexico. Minimans vader is Mexicaan maar inmiddels overleden. We hebben nog veel contact met de familie in Veracruz.
Ik verheug me er erg op. Ik heb vroeger veel door Mexico gereisd en ik kan niet wachten. Toch voelt het anders om met mijn kleine man te reizen. Ik voel me veel kwetsbaarder.

Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die reisden met kinderen. In het bijzondere alleenreizende vrouwen met kinderen.
Ook ben ik op zoek naar mensen die door een koemelkallergie afhankelijk zijn van sojaproducten. Zijn die goed verkrijgbaar en zijn ze lekker? Hoe gaat dat bij restaurants?

OK, ik ga lezen en hoop jullie nog eens tegen te komen.

Halo Busa, welkom op Wereldwijzer!

Het lijkt me heerlijk om met je kleine man te gaan reizen en tegelijkertijd kan ik me voorstellen dat je je kwetsbaar voelt. Je hebt niet meer alleen de verantwoording voor jezelf, maar voor twee. Ben je al op het Mexico Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen en je ervaringen lezen van anderen. Veel plezier met de voorbereidingen en met het familiebezoek.

Groetjes, Leontien