Ik ga met een vriendin (allebei 28 ) naar Mexico (en een stukje van Belize waarschijnlijk) van 28/4 tot 23/5. Maar omdat met meer gewoonlijk leuker en ook voordeliger is, zijn wij nog op zoek naar reisgenoten.
Wij trekken naar ginder om dingen te zien (zowel cultuur als natuur). We zijn van plan de tijd nemen om alles deftig te bekijken, dus geen overvol programma, maar dagen aan het strand liggen of niets doen is niet aan ons besteed. Verder willen we het voordelig houden, maar wel met een minimum aan comfort (bv. eerste klas bussen en kamer met airco).
Voorlopige route: Mexico City - Oaxaca - San Cristobal de las Casas - Merida - Cancun - Belize City
Zin om mee te gaan? Laat dan iets weten… :zon02:
P.S. De taal is alleszins geen probleem, want ik spreek Spaans :).
Wij zijn intussen met 3! Maar omdat het nog altijd net iets leuker en gemakkelijker is om met 4 (of meer) te reizen, mogen geïnteresseerden zich nog steeds melden :).
Dat klinkt goed zeg! Leuke oproep en past prima bij mijn idee over reizen. Hebben jullie op een andere manier dan deze ook al contact met elkaar? Dan haak ik graag in!
Dag dames mijn naam is Esperanza en ik ga ook naar Mexico in mei .jammer dat ik jullie oproep nu pas lees .ik heb alles al geregeld.
Ik ga naar hotel Gran Porto Real in Playa del Carmen.20 mei t/m 31mei.