Reisgenootje juni mexico guatemala en Belize

Ik ben een meisje van 23 jaar oud. Ik ben van plan om deze zomer naar Mexico, Guatemala en Belize te reizen. Ivb met de veiligheid wil ik niet alleen reizen, ook natuurlijk om dat het gezelliger is. Ik spreek al een beetje spaans en waarschijnlijk omdat ik nu veel met spaans bezig ben spreek ik het daarlijk al veel beter.
Ik ben van plan om van Cancun naar Guatemala te reizen. In Guatemala wil ik een maand een talencursus volgen en daarna wil ik verder reizen naar Belize en dan weer terug naar Cancun. Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden couchsurfen, hostels etc. Ik ben van plan om in juni (rond de 20ste)te vertrekken en in augustus (midden) terug te komen.
Lijkt het je wat? Laat me dan maar wat horen. Het maakt me niet uit of v/m bent.

Heyhey,

Klinkt leuk!
Misschien heb je mijn advertentie ook al gezien, maar ik wil begin juli ook naar midden amerika gaan en ben nog op zoek naar een reisgenoot…
Ik wil geen talencursus meer doen, heb dan als het goed is al twee basiscursussen spaans gedaan en hoop dat ik dan al wat basaal spaans kan spreken…
Anyway. Ik ben 22, dan waarschijnlijk afgestudeerd, en ben een sociale, rustige meid die op zoek is naar avontuur. Daarom lijken hostels, couchsurfing ed mij ook erg leuk! Heb je msn? meld me dan even aan als je interesse hebt, dan kunnen we eens kijken in hoeverre onze plannen overeenkomen!

Groetjes Lonneke.