In december dit jaar zou ik graag 3-4 wkn naar bovenstaande landen gaan.
Ik ben een vrouw van 30 jaar inmiddels. Enthousiast en sportief persoontje, maar hou tevens van rust en vrijheid.
Ik wil graag wat van de mayaroute verkennen op een relaxte manier, lowbudget, en vind het altijd leuk om het eea uit te zoeken/ te ontdekken.
Ik spreek geen woord spaans helaas, maar handen en voeten kunnen veel vertellen. Leeftijd is om het even, een flexibele instelling lijkt me wel wat.
Ik hoor het graag.
Hoi
Ik ben nog aan het twijfelen of ik naar panama/nicaragua wil of naar mexico/belize/ guatemala. Ik wil denk ik van half november tot half december. Jij ? wat zijn verder je plannen? ik spreek een beetje spaans en weet nog niet of ik daar nog een week les wil nemen. Ik hou van lekker op het strand liggen, beetje cultuur, af en toe een leuke wandeling en surfen. Heb je al een route in gedachte?
groet dian
hey twan
ik heb je gevonden op fb. ik heb je uitgenodigd!
groetjes dian
Hi twan, thanks voor je reactie. Ik heb mijn plannen inmiddels gewijzigd, maar heb nog niet uitgevonden hoe ik mijn bericht van dit forum kan verwijderen. Ik wens je alvast een hele mooie reis toe. Lfs A.