Hoi

Ik ben Ilse, 39 jaar, getrouwd en moeder van twee dochters. Ik hou erg van reizen en we proberen elk jaar naar een andere bestemming te gaan. Wij zijn naar diverse plaatsen in Spanje, Griekenland, Frankrijk geweest. Verder zijn we ook geweest in Italie, Malta, Cyprus, New York, Mexico, Albanie. Deze zomer gaan we naar Egypte. Omdat we graag reizen, heb ik me aangemeld heb om hier de benodigde informatie te vinden.

Hallo Ilse, welkom op WW. Je hebt al aardig wat ervaring lees ik. Ik hoop dat je hier op WW de info vind die je zoek. :slight_smile:

Hoi Ilse,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Egypteforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je altijd terecht met je berichtjes,alsook kan je daar de ervaringen lezen van anderen mensen die al naar dit prachtig land op vakantie zijn geweest.
In Egypte is de wereld onder water eigenlijk mooier dan daar boven. Als je van snorkelen houdt, mag je de onderwaterwereld bij de eilandjes niet missen.
Je kunt in Hurghada een boottrip boeken naar het Mahmya eiland, alwaar je naar hartelust kunt snorkelen in de heldere Rode Zee en zonnebaden op het witte strand
Vanuit Hurghada gaan dagelijks excursies naar Luxor. Daar kun je de Vallei van de Koningen, het paleis van Karnak en het paleis van Nefertite bekijken. Dat moet je echt zien als je in Egypte bent.
Nog een prettige reis toegewenst,Ilse!
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af(als ik het niet vergeet)met een leuke foto.Hurghada beach)

http://www.bookableholidays.com/images/country/egypt/hurghada/family-beach-in-hurgahda.jpg