Belgische meid van 29 zoekt reispartners voor Egypte, Jordanië, Marokko, ...

Lieve medeforumbezoekers!

Ik zou heel graag Egypte, Jordanië en Marokko nog bezoeken … nu het nog kan… zonder partner en zonder kinderen is dat toch net iets gemakkelijker, lijkt me.

Graag zou ik in oktober 2012 naar Egypte gaan, ben er wel al driemaal geweest maar het land spreekt me telkens opnieuw aan.
Ik duik niet maar ik snorkel gigantisch graag. Ook de hoofdbezienswaardigheden heb ik nog steeds nièt gezien… Tijd om daar eens verandering in te brengen.
Who’s in? :slight_smile:

Dada!:dag:

Hoi Chica Isa,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het reisgenotenforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je soortelijke berichtjes plaatsen alsook de ervaringen lezen van andere mensen die van plan zijn om Egypte te bezoeken.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
zet in de titel van je oproep o.a. de bestemming (land of streek) en de periode (oktober, drie weken,Egypte, etc.)
Als je van snorkelen houdt, mag je de onderwaterwereld bij de eilandjes niet missen.
Je kunt in Hurghada een boottrip boeken naar het Mahmya eiland, alwaar je naar hartelust kunt snorkelen in de heldere Rode Zee en zonnebaden op het witte strand.
Voor verdere vragen over Egypte kan je altijd terecht in het Egypteforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je nog gaat doen in de toekomst Chica Isa!
groet,georgessiam.