Hoi ik zal mij even voorstellen !

Hallo iedereen die mijn voorstelling leest !

Mijn roepnaam is Cris maar volluit is dat Crispijn ( hoe me ouders erop zijn gekomen beats me ).
Ik woon op mijzelf in Zwijndrecht in een appartement.
Mijn relatie is een enige tijd geleden beëindigd en momenteel ook niet verliefd, verloofd of verloren hehe.(waren de hulp vragen van de voorstelling ronde)
Ik ben gek op reizen en wil nu graag wat meer van Azie zien aangezien ik daar nog nooit ben geweest.
De landen waar ik tot nu ben geweest:
Noorwegen, Zwitserland, Frankrijk, Duitsland, Egypte, Denemarken, Griekenland,Italie, Dubai, Afghanistan (welles waar niet voor de fun) .
Wat is het vreemdste souvenir dat ik wel eens heb meegenomen… hmmm ik denk een vreemde boekenlegger van een eland :stuck_out_tongue:
Ik meest ergste en leukste dat ik in het buitenland heb meegemaakt…
Leukste was dat ik op de grens van Italie en Zwistersland tijdens het backpacken een prachtige locatie had gevonden om 2 dagen door te komen, was echt een paradijs om een plek waar je zoiets nooit verwacht.
En qua ergste of eerder een beetje vervelend was dezelfde reis alleen op de terugweg.
Daar reed ik door Duitsland heen en was de koelvloeistof vergeten bij te vullen … Resultaat midden in de nacht een interne bloeding in het motorblok systeem.
Auto was total los verklaard en wij moesten in Duitsland buiten naast de garage van een takelbedrijf slapen.
Na twee dagen konden wij weer terug naar Nl, (hebben geregeld dat iemand ons op kon halen).
Eind resultaat , 7.000 Euro lichter omdat ik de auto compleet kwijt was, boze baas omdat ik op een balangerijke dag niet aanwezig was maar in Duitsland, en aardig brak omdat ik niet geslapen had. Maar toch always keep on smiling:)

Favoriete landen en steden of luchthaven heb ik momenteel nog niet maar die komen ongetwijfeld nog wel :slight_smile:
Mijn hobby’s zijn voornamelijk sporten zoals Survivalen , hardlopen ,fietsen , wandelen, zwemmen en wat eigen lichaamsgewicht training.
Ik lees graag en uiteraard reizen is erge grote hobby van mij !

Ik zoek overigens nog een maatje voor de maand Maart 2014 om naar Vietnam te gaan!

Groeten

Cris

Hoi Cris,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je berichtje lee heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je ervaringen met het Griekenland?Las ook dat je op zoek bent naar een reisgenoot,heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Cris!
groet,georgessiam.