mezelf even voorstellen

Hallo iedereen, Ik ben kristof gossé, wonend te Gent. Ik werk als verpleegkundige.
Ik ben happy single. Ik reis heel graag, zowel met de auto, ik cruise graag, als met het vliegtuig.

Mijn verste reis is Costa rica, gevolgd door Mexico.
De canoping in Costa rica was wel de moeite waard. Voelde me net tarzan, die van de ene boom naar de andere boom ging.
De landen die ik al bezocht heb, De verste staan hierboven, daarnaast madeira, Turkije, en anders de europese landen, zoals spanje, frankrijk, italie, oostenrijk, zwitserland, nederland, duitsland. IK ben ook een snowboarder, kan er van genieten om een berg af te gaan.

Mijn volgende reis gaat zweden zijn. Een kano-trekking voor 10 dagen, begeleiden van jongeren.

In september ga ik me dan bezighouden, het plannen van mijn volgende reis.
Normaal gezien ga ik 6m onderbroken reizen. Ik start in Mongolië, China, Vietnam en cambodja, daarna australie en dan Nieuw-zeeland. En eindigen in Madagascar.

De mooiste stad die ik bezocht heb in Europa, is Berlijn.
Het mooiste dorp was in Mexico, Palenque genaamd. Mooie herinneringen eraan gehad.

Groeten
Kristof
wie tips heeft voor mijn volgende reis. Alles is welkom.
Alvast bedankt.
Of eens iets komen te vertellen, mag ook altijd. altijd welkom op de gentse feesten.

Hoi Kristof, welkom op Wereldwijzer! Voor je aankomende reis kun je het beste eens kijken in ons Zweden forum.

Vanuit ons Azie forum kun je het makkelijkst navigeren tussen je eerste paar landen van je grote reis.