Hoeveel Zakgeld ?

Hallo :wink: Ik vertrek 29 juni voor 2 maanden naar Tunesie.
Het is de eerste keer dat ik alleen ga, want normaal gezien verblijf ik bij m’n familie daar, of op hotel met m’n moeder.

Ik ga naar hotel karawan, en heb er half pension …
We zijn met 2, ik en m’n vriendin. 2 meiden van 19 !!

Ik vroeg me af, aan mensen die ervaring hebben, hoeveel zakgeld zou ik zoal moeten meenemen voor 2 weken ?? We zijn niet van plan de stad te verlaten ofzo, gewoon wat prullekes kopen, af en toe iets te eten, en drank natuurlijk (véél drank, met die hitte daar :smiley: ) Dus hoeveel moeten we elk ongeveer meenemen ? Ik heb daar geen zin om blut te zijn :stuck_out_tongue: Daar is alles goedkoper, en kan je veel meer met geld doen, maar mensen met ervaring, laat iets weten aub !!! :slight_smile: Thxxx …

Hoi,

Wat je aan zakgeld nodig hebt dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Tussen de middag een hapje eten is niet duur en een fles water heb je al voor 300 Millimes.

Als je natuurlijk iedere avond naar een disco gaat dan ben je snel wat meer kwijt. Het hangt er ook vanaf of je alcohol drinkt of niet.

Neem gewoon een bedrag in je hoofd wat je per dag uit wilt geven, doe dit maal 14 en tel er dan nog bijvoorbeeld 100 Euro **extra ** bij. Je kunt in Sousse overal pinnen, geen enkel probleem.

Als je onder “prullekes” souvenirs verstaat, die zijn ook niet duur in Tunesie.

Ik denk dat het zowel zal lukken !

Groetjes,
Pittie

€ 600 is 'n mooi bedrag … Niet ?

600 euro per persoon…dat lijkt me best veel… :blink: Maar dat kan aan mij liggen… :wink:

Ja zoiets zou ik idd ook zeggen…ik geloof zelfs dat ik nog minder heb uitgegeven afgelopen jaar… :o

Oww, € 300 voor 2 weken ?? Is toch best weinig ?? Niet ? :huh: Hmm, ja daar kan je natuurlijk meer met je geld, en is alles 'n stuk goedkoper, maar ik zie het als euro’s, en € 300 is niet zoveel, en dat voor 2 weken :lol:

NOU ??? :blink:

het ligt denk ik ook een beetje aan wat je thuis gewend bent uit te geven.
Als je uitgaat enzo, ben je per week natuurlijk meer geld kwijt.
Wij zitten altijd all-inclusive, dus dan heb je alleen de extra’s die je betaalt, zoals souvenirs enzo.
Nou ga ik niet uit…verder…taxi’s en boodschappen enzo zijn erg goedkoop.
t is maar net wat je allemaal van plan bent.
Je kan beter iets te veel geld bij je hebben natuurlijk dan dat je iets wil kopen en je hebt niks meer…

in iedergeval…ik zou het zo niet weten wat je mee moet nemen…

Groetjes Froukje

Originally posted by Froukje_86@25-06-2005, 11:53:33
** het ligt denk ik ook een beetje aan wat je thuis gewend bent uit te geven.
Als je uitgaat enzo, ben je per week natuurlijk meer geld kwijt.
Wij zitten altijd all-inclusive, dus dan heb je alleen de extra’s die je betaalt, zoals souvenirs enzo.
Nou ga ik niet uit…verder…taxi’s en boodschappen enzo zijn erg goedkoop.
t is maar net wat je allemaal van plan bent.
Je kan beter iets te veel geld bij je hebben natuurlijk dan dat je iets wil kopen en je hebt niks meer…

in iedergeval…ik zou het zo niet weten wat je mee moet nemen…

Groetjes Froukje **

Bedankt voor je reactie :slight_smile:

Ja, ben eigenlijk gewoon van plan af en toe iets te gaan eten, taxi nemen ook, drinken, en paar kleren ofzo kopen (ik vind hun schoenen daar erg mooi, hier vind je niet zo’n mooie en goedkope :stuck_out_tongue: ) en wat uitgaan betreft, we zullen eerder in 't hotel blijven of mss met m’n vriend ergens mee, weet ik zo nog niet zeker :rolleyes: Ik vertrek binnen 4 dagen en heb € 600 gespaard … Denk wel dat 't voldoende zal zijn, mijn vriendin neemt maar iets van € 250 mee :lol:

Groetjes.

nou je zal wel genoeg hebben denk ik;)
Schoenen zijn inderdaad stukken goedkoper daar…ook niet “echt” haha, maar haast niet van echt te onderscheiden. altijd handig.
Je hebt daar ook een vriend?..ben wel jaloers hoor, dat je over 4 dagen al gaat. K heb ook zin in vakantie, maar moet nog wachten tot september.
Ik wens je alvast een fijne vakantie!
we zullen mekaar hier nog wel “lezen” haha,
Groetjes Froukje

Jaja, woensdag is de grote dag :stuck_out_tongue: Eindelijk …
Waarom zouden de schoenen niet ECHT zijn ? :lol: Heb 't gewoon over schoenen, geen schoenen met merken hé … Alle sportschoenen zijn er fake, en idd niet van echt te onderscheiden, best handig dus, maar ik zoek PUNTSCHOENEN, daar zijn de lekkerste :smiley: En jah, daar zeg je me wat !! Heb er inderdaad een vriend !! Maar gisteren ff ruzie gemaakt op msn, het ging 'm over dat ik hem moest vertrouwen en hij geen Cassanova was en blablablaaa … LOL :wink:

ooo gewone schoenen… zeg dat dan :stuck_out_tongue:

Hm… msn… mijn vriedn heeft geen eens email… das wel jammer.
wel beter als je kan msnnen…

ingewikkeld allemaal he haha.

nou goede reis woendsdag!!

Groetjes Froukje

Ja, woensdag dus de grote dag !! Het nadert … B)
Hoeveel zakgeld nemen JULLIE eigenlijk mee ??
Altijd leuk om te vergelijken … (niet vergeten, ik ben 19 dus, ik ga geen € 1000 meenemen !! LoL)

Groetjes, besslama.