Ik vroeg me af hoeveel jullie anno 2011 betalen voor een vliegticket van Amsterdam naar Bangkok en terug.
Het is nu eenmaal een stuk duurder dan voorgaande jaren. Ik wil gewoon even weten wat dit jaar de redelijke prijzen zijn (zo rond september/oktober/november)
Heb n ticket met EVA op 3-11 en retour op 3-12 voor 687 euro, vorige maand geboekt! Durfde niet veel langer te wachten want kan niet schuiven met mijn data(allen korter dan uiteraard) maar heb geboekt zodra die onder de 700 was.- Wil zelf altijd een rechtstreekse vlucht-. heb alleen china air even goedkoper gezien 660, maar nu ook al rond de 700 voor die data.
Klopt inderdaad dat het stukken duurder is dan vorig jaar, toen voor 590 een rechtstreekse vlucht met china air gehad…(Jajaja zal wel weer aan de dure kerosine of iets dergelijks liggen, toch gek want de olieprijs was toen hoger voor een vat ruwe olie)
:chin:Ligt er aan wat voor ticket>>> je wil hebben een maand ticket of een langere termijn ticket
Een maand ticket voor september zijn er al vaak rond de 600 Euro de site van de Emirates in de gaten houden daar zijn wel eens leuke aanbiedingen en als Dusseldorf niet te ver is daar ook zijn regelmatig aanbiedingen.
Met vroegboeking ben je natuurlijk wel het goedkoopst af. Wij betaalden 550 pp, vertrek 30 aug, Terug 30 sept voor mijn vriendin en 28 okt voor mij… Via www.joker.be
Promo-tarieven voor maart/april volgend jaar laten idd nog wel even op zich wachten. Over de bezetting van de toestellen voor deze maanden is nog weinig zinnigs te zeggen. Maar zeker dat er promotietarieven komen voor deze periode. Nog even geduldig zijn dus Rik
Had ook gezien op Joker voor augustus,goedkoop ticket rond de 1034euro met aeroflot.
Augustus is toch wel een duur maand om af te reizen naar Bangkok!
Andere reisbureaus zoals vliegtarieven.nl en wordl ticket center,hanteren ook die prijzen rond de 1000euro!
Voor deze prijs heb ik 2 tickets voor september!
Euro 898,- pp inclusief 1 hotelovernachting in Bangkok. Maar dan wel in de EVA klasse met bredere stoelen (2 naast elkaar i.p.v. 3), meer beenruimte, voetenbankje etc. Hebben die Euro 180,- extra wel over op een vlucht van 2 x 11 uur om niet opeengepakt te zitten.
Ik kijk gewoonlijk op het web naar vliegtickets met doordeweeks vertrek naar Thailand, en dan met name vluchten op dinsdag, woensdag en donderdag, zijn vaak goedkoper dan vliegtickets met vertrek in het weekend.Maar voor augustus heb ik verschillende data’s geprobeerd en ik kom steeds op hetzelfde"te duur"!