Hoelang hebben jullie je vriend/man/vriendin/vrouw al niet gezien…
Ik inmiddels al 25 weken niet… en het wordt steeds zwaarder :mad:
Hoelang hebben jullie je vriend/man/vriendin/vrouw al niet gezien…
Ik inmiddels al 25 weken niet… en het wordt steeds zwaarder :mad:
negen maanden :tear:.
Aaaah kop op meisjes =( , Cyn voor jou niet zo lang meer!!! ^^
Deems, voor jou komt die dag er ook nog wel, voor je het weet zelfs =( , sterkte!!
Ik inmiddels, euhm, eve tellen =D … 5 weken en 1 dag =O , helemaal nog niet zo lang gelede dus =$
5 weken en 3 dagen…het was tevens de laatste keer…:crybaby:
Deems: :kus:
Fieeh: :kus:
Angel: lieve schat… Moeilijk he! :kus:
Hmm wat een gemene vraag in mijn geval, ik ben net terug dus dat is 8 dagen!!! Maar met het gegeven dat het wel nog zeker tot september duurt voordat ik hem weer zie, vondt ik wel dat ik het hier neer mocht zetten ![]()
Cynthia voor jou is het echt al bijna ik weet dat die laatste drie weken zooo frustrerend zijn je bent nu tante dus daar hoef je ook niet meer op te wachten je ben er gewoon klaar voor elkaar weer te zien!!! En dan moet je nog drie weken wachten!!!
Fieeh gelukkig voor jou ook weer bijna
Deems onze topper van allemaal die iedereen overtrefd en het minste klaagt!!! Ook voor jou komt die dag en oooh wat zal die speciaal zijn na zo een lange tijd
Angel KUS!!!
Nog maar 2 lieve schat!! :kus: En jou slepen we er ook wel doorheen :wub:
Cynthia dat weet ik lieverd!!! nog maar twee maar ik bedoelde dat die laatste drie weken het zwaarste zijn!!!
DANK :kus:
Oeef ja… heel zwaar! De dagen lijken wel te kruipen… Terwijl als ik online met hem ben dan gaat de tijd weer heel snel :wub:
Tessa : :kus::kus::kus:.
het is nu 6 weken geleden , dus ik mag helemaal niet klagen en ga over 2 weken weer naar hem toe !
maar normaal kan ik zo een beetje om de 3 a 4 maanden naar hem toe ,maar omdat ik veel moet regelen is het mogelijk dat ik wat vaker erheen kan , anders ook niet .
Deems - 9 maanden elkaar niet gezien , en dan er zo mee om kunnen gaan klasse hoor !
maar je gaat het wel zien toch deze zomer ???
cynthia - voor jou ook al weer 25 weken tjeetje man ,maar voor jou schiet het ook al weer aardig op , en nu zal zeker die dagen wel voorbij vliegen nu je Tante Cynthia bent geworden .
tessa- jij bent net 8 dagen terug … maar ook moeilijk weer om afscheid tenemen als je mannetje in het leger zit , dus het valt ook niet allemaal mee , en dan pas in september weer is voor jou al helemaal afkicken want jij ging wel regelmatig heen en weer … nou we slepen je wel door de zomermaanden heen hoor :kus:
Anita: ja best lang he… Weet nog precies op die zondagochtend hoe goed je me geholpen hebt met zoeken naar een ticket :wub:
Deems: ooh dat wist ik helemaal niet dat je hem zo lang niet hebt gezien, maar is 9 maanden geleden dan dat je hem ontmoette? Dus ook na 1e ontmoeting niet meer gezien?
Ik nu al iets meer dan 7 maanden niet en het doet met de dag meer pijn. Maar elke sec. realiseer ik me ook dat dat me weer een seconde dichter bij hem brengt.
ja dat kan ik me ook nog zo herrinderen ,maar het klinkt zo pfff 25 weken geleden , en ook weer of het zo om is gegaan , klinkt heel dubbel ,maar hoop dat je me snapt !
dus je heb het dubbel en dwars verdiend om in de armen van je askim tevallen !!:kus:
Anita wat ben je toch een lekker ding he mij helpen met me koffer pakken op het laatste moment Cyn met tickets TOPPER :kus:
Cindyy klopt dat Deems haar askim ook niet meer gezien heeft!!!
Cindy : yes negen hele maanden heb ik hem niet gezien… negen maanden een een paar dagen zeg maar… maar net als jij elke minuut en dag die om gaat weet ik dat ik hem sneller zal gaan zien hihi !
Anita : dankje schat, uhm de bedoeling is van wel dat ik hem deze zomer ga zien maar het is een beetje het geval met dat kl*te leger… maar eigenlijk als ik hoor dat hij vrij heeft gaan ik en me moeder gelijk een ticket boeken en vliegen we er heen haah maakt niet uit waar heen maar we gaan als hij deze zomer verlof kan krijgen hihi !
Jullie zijn schatten dames :kus:.