Hoe was jouw vakantie? / deel 1

Durf het bijna niet te zeggen maar ben na 8 keer Turkije nog nooit naar de hamam geweest :embarrese Het zit wel bij het hotel in waar we in juni naartoe gaan maar is dat heel anders dan een echte hamam?

Groetjes, Diamond

Ohw hamam is echt zoooo heerlijk!!! Moet je echt een keer doen hoor Diamond!! Echt je zult er geen spijt van krijgen!

ZEKER DOEN! Wij gaan iedere keer dat we in turkije zijn naar de hamam en je komt er zoooo ontspannen buiten, net alsof je nog maar een veertje licht weegt !

Ik ben er tot nu toe ook in elke vakantie geweest (behalve als ik naar Istanbul ga dan) Heb er zelfs nog even gewerkt!!! Heb zelf geen massages of iets dergelijks weggegeven hoor, ik moest de mensen de hamam inlokken :stuck_out_tongue:

O diamond, moet je zeker een keer doen! Meestal ontspannend en een superzacht velletje daarna!

Ja het lijkt me ook heerlijk maar op de één of andere manier kwam het er steeds niet van. We hebben al afgesproken straks in juni meteen de eerste dag te gaan. Oh ik heb zooooooooo’n zin om te gaan en leuke nieuwe vakantieherinneringen te maken :slight_smile:

Groetjes, Diamond

diamond, je zal het er zeker naar je zin hebben!

En toch meiden, als ik jullie verhalen over de hamam lees, zijn jullie alleen maar in die toeristentrekkers geweest!!

Als ik naar de hamam ga, dan zoek ik de kleinste, of een die achteraf ligt. Dan ga ik vragen om aparte ruimten. Zijn die er niet, doeidoei!!
In Turkije gingen de rijkeren naar de hamam om te worden gewassen omdat zij geen douche enzo hadden. Dan word een vrouw NOOIT door een man behandelt, geloof mij!!

Nou als wij in Alanya zijn ga ik naar Mimosa(ong tegenover het postkantoor de straat omhoog) of, en das vreemd, Cleopatra-hamam, langs het strand! Die heeft gescheiden ruimten voor vrouwen. Als jullie nu denken naar een hamam te zijn geweest, ga daar eens langs. Er word niet met water gegooit. je word met liefde en respect behandelt, en GOED!!! En dan is het NOG ontspander(ofzo)!!

Ik zou wel willen dus!!!
:wave:

@Beppie: als ik in Kusadasi ben gaan we altijd naar de traditionele hamam, ligt vanvoor een berg moet je heel ff klimmen en het is echt nog zo een oude hamam, niet veel luxe maar wel hoe het er vroeger aan toe ging! Héél relax. Alléén vorig jaar ben ik in het hotel geweest, gelukkig, heb zo mn vriend leren kennen !

@ Beppie:
Zijn ook bij een ander hotel naar de hamam geweest. Daar ging het er heel serieus aan toe. Hadden toen ook een vrouw. Kan er eigenlijk geen rust voor vinden in de vakantie, wil de omgeving zien en dan tussendoor ook nog lekker met een boek in de zon liggen. Gaan altijd maar 8 dagen en die zijn al veel te kort om alles te bekijken wat ik graag zou willen zien.

Ik wil als het even kan gewoon 1 keer naar de Hamam, alleen in Kusa ben ik nog nooit geweest.
Wij gaan meestal 2 weken, en als het dan ff kan ga ik 3 keer(het is ook zooooo lekker!!)

Nou alleen daarvoor wil ik er al heen!!

hey beppie, ik weet een goeie traditionele in kusadasi! Ik wil het gerust eens uitleggen hoor als je gaat waar het ergens is !

JAAAA IK ga weer nieuwe Turkije herinneringen aanmaken!!! :stuck_out_tongue:
Ben van 29 april tot en met 10 mei weer in Istanbul!!! JEEJ

@Sevgilim:komt goed, als ik ga, dan stuur ik je wel een pb-tje kan je het me uitleggen ok!

ok! met veel plezier !

Ik wil gewoon nieuwe herinneringen maken!!! Ik wil gewoon een weekje de zon in!!!

aaaaah wijffie!!

Jouw tijd komt ook!!

x

Ja vast, maar het duurt en het duurt!! En hubbie heeft geen plannen en wil ze ook niet maken dus!!! BALEN!!!

Is geloof ik met al die mannen zo, die van mij is al net zo! Kan daar zo woest van worden.

Ohw maar je hebt ook nog even! De zomervakantie duurt nog wel even. Komt allemaal vast wel goed! En anders nemen wij jou mee in onze koffer! :wink: