**De meeste mensen treffen voorbereidingen voordat ze op reis gaan. De één stippelt alles tot in de puntjes uit, de ander laat alles het liefst op zich afkomen. In welke mate doe jij aan voorbereiding voordat je vertrekt?
Stem hierboven in de peiling en licht hieronder je antwoord even toe. **
Ik boek de vlucht en alle overnachtingen, maar als het even kan wel gratis annuleerbaar zodat ik nog van m’n plan kan afwijken. De invulling van de dagen is wel zoveel mogelijk flexibel, tenzij het uiteraard om specifieke evenementen gaat. Wel maak ik vooraf een flinke lijst met bezienswaardigheden, evenementen en ook streekgebonden gerechten, maar dat is meer als hulpmiddel dan als echt programma.
Ik boek een vlucht, kijk naar visumeisen en vaccinatie (maar die heb ik eigenlijk allemaal al). Soms leg ik een eerste nacht vast, vaak ook niet.
Ik sluit me bij jenny aan.
[
Tickets, visa en vaccinaties. Verder soms de eerste overnachting en vervoer. En als ik in een drukke omgeving zit in een drukke periode wil ik nog weleens alle overnachtingen vastleggen, net als een huurauto. Maar dit hangt ook van de soort reis af.
Eigenlijk alleen de tickets, eerste nacht, vaccinaties en visum. Daarna wil ik het graag ter plekke uitzoeken en regelen. Afgaan op ervaringen van andere reizigers en gewoon kijken waar ik terecht komt!