Ik wil van siem Reap naar Battambang en vandaaruit naar Koh Chang.
Is battambang een aanrader en hoe reis ik van daar naar Koh Chang of zal ik wat langer in Siem Reap blijven en vandaaruit naar Thailand?
(wil na de tempels wat van t platteland zien, beetje fietsen enz)
Wat is er zoal te zien in Battambang?Buiten de oude franse koloniale huizen,zijn er nog verscheidende tempels in het stadje aanwezig,alsook een klein museum met" oude artefacten van de Angkor periode"!Zoals zoveel stadjes en dorpjes heeft Battambang ook een leuke markt die de moeite waard is om bezocht te worden.OOk hier heb je een aantal internet cafes.Buiten de stad liggen er nog een paar “Kmerruines” die je kunt bezoeken!g.s
Afgelopen november ben ik ook met de boot van SR naar Battambang geweest, erg leuk! In Battambang in t Royal Hotel geslapen, voordelig, schoon, leuk personeel & goede locatie (in t centrum bij de markt). Heb me erg goed vermaakt daar. Ik ben met een motodop naar de lokale taxi standplaats gegaan. Daar gewacht tot we een auto vol hadden naar de grenspost (ook een leuke ervaring) en bij de grens vond ik weer een aantal mensen om een taxi mee te delen naar de ferry koh chang. Dit leek mij op dat moment de meest logische weg. Toevallig deelde ik de taxi met een oude gids, hij heeft me onderweg nog heel veel leuke verhalen verteld. oh ja het is goed te doen! succes