Hoe te reizen op Bali?

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat de beste en leukste manier van reizen is op Bali: auto, trein, bus of anderszins?

Ben benieuwd naar reacties.

Groetjes,
Karin

Hoi Karin,

er is geen trein op Bali, dus die valt al af. De beste manier van reizen vind ik met de auto, vooral voor wat langere afstanden. Gaat het snelst en je bent helemaal onafhankelijk.
Het leukst vind ik een bemo.

http://www.wereldwijzer.nl/40248-albums199-picture9129.jpg

Groetjes

Bedankt voor je snelle reactie.

Waar kan ik het beste een auto huren? Heb jij (of iemand anders) tips?

Groetjes,
Karin

Ik heb zelf ooit met twee vrienden een taxi gechartered voor twee dagen. Bali was toen, en is nog steeds, een goedkope vakantiebestemming wat dat betreft. Wanneer je een deal maakt met een taxichauffeur rijdt die je het hele eiland over. En als je er eentje zoekt die zijn talen spreekt (die van ons sprak zelfs Nederlands!) dan heb je er ook meteen een reisgids bij.

Ja inderdaad is het prima om met een lokale taxichauffeur (of zo’n busje) een bedrag af te spreken. Wij hadden een chauffeur die ons zowat heel Bali heeft laten zien. Wij zijn eigenlijk zomaar met hem in contact gekomen en we zijn niet op zoek gegaan naar chauffeurs ofzo. Je ontmoet er sowieso mensen, en de één kent de ander enz enz. dus dat zit wel goed!
Veel plezier!