Hoe plaats ik de berichten in de goede forum?

Hallo helpdeskmedewerker,

Heb problemen met berichtjes plaatsen in de juiste forum. Bij de forums wereldreis, emigreren en vrijwilligerswerk staat er bij elk boven ‘nieuwe topic’. Dan kan ik zo een bericht plaatsen, geen probleem.
Ga ik naar stage of vakantiewerk kan ik geen topic plaatsen? Er staan dan niet boven ‘nieuwe topic’. Hoe kan dat?

Nu heb ik ergens gelezen dat ik bij die forums waar ik wel een nieuwe topic can starten, gewoon een berichtje kan schrijven en dat ik dan bij tags precies moet omschrijven in welke forum het moet.

Nu heb ik dag gedaan, maar nu staan er 2 berichtjes in het forum wereldreis, ipv van de goede forums.

Kun je me daarbij helpen?

Groetjes Judith

Beste Judith,

Het verhaal komt nog een beetje warrig over. Zou je misschien de bijbehorende pagina’s (dus de links) hier kunnen plaatsen.

En de berichten die in het wereldreisforum staan, hadden in die ‘stage’ en ‘vakantiewerk’ fora gemoeten?

Eerlijk gezegd kan ik zo snel geen 'vakantiewerk’forum vinden. Waar heb je die gevonden?
En het stageforum, bedoel je daarmee ‘Wonen en werken in het buitenland’ –> ‘Stageplaatsen in het buitenland’? Als dat zo is: zelf kan ik daar wel gewoon ‘Nieuw topic’ zien.

Beste Jurjen,

Ik zal het proberen te verduidelijken. Ik heb een bericht opgesteld die hoort in het stage forum, maar staat nu in het wereldreis forum. Aangezien als ik na het kopje stage gaat. Ik niet op nieuwe top kan drukken, hoe kan dat? Terwijl dit wel kan bij forums wereldreis, emigreren en vrijwilligerswerk. Heel vreemd.
Maar het gaat dus om het onderwerp stage suriname, misschien kan jij het in het goede forum doen?

Bij mij staat trouwens het forum vakantiewerk naast het forum vrijwilligerswerk, neem aan dat iedereen gewoon dezelfde forum heeft toch?

Groetjes Judith

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=79228

Dit is de link die verplaatst moet worden naar forum stage!

Dit is apart, want ik zie namelijk helemaal geen forum ‘vakantiewerk’.
Inderdaad, iedereen heeft dezelfde lijst met fora.
Of bedoel je soms Het Nationale Vakantieforum, vanuit de link op de voorpagina? Dat is een aparte website, dus zal opnieuw een account aan moeten maken. Idem voor Emigrerenforum en Kamperenforum.

Onze sitemanager zal zo snel mogelijk je onderwerp in het juiste forum zetten (ikzelf ga alleen maar over het Canadaforum ;)).

Het enige wat ik kan bedenken waarom je soms niet “nieuw topic” ziet, is omdat je na een tijdje uitgelogd wordt (of in een nieuw venster) als je bij het inloggen geen vinkje zet bij “onthoud mij”. Verder kan ik zo snel geen oorzaak bedenken.

Als het topic wordt verplaatst, ben dan weer volledig geholpen of moest er nog iets opgelost worden?

Groeten,
Jurjen

Beste Judith,

Ik snap dat het een beetje verwarrend is. Je vraag gaat over de voorpagina van Wereldwijzer. De buttons vakantiewerk of stage verwijzen naar alle onderwerpen die gepost zijn op Wereldwijzer met als tag inderdaad ‘vakantiewerk’ of ‘stage’. Dit zijn dus geen aparte fora, je kunt het vergelijken met de resultaten uit een zoekopdracht.

Als je een bericht wilt plaatsen over ‘stage’ of ‘vakantiewerk’ open je een nieuw bericht in het forum over het betreffende land en vul je bij tags de kernwoorden ‘stage’ en/of ‘vakantiewerk’ in. Je kunt er ook voor kiezen om hetzelfde in het forum Wonen en Werken in het Buitenland te doen (dus niet in het landenforum). Dit forum vind je bij Thematische Reisforums welke je weer vindt nadat je op de voorpagina op Landen Forums hebt geklikt en helemaal naar beneden scrollt.

Kun je mij vertellen naar welk land jouw bericht verplaatst mag worden?

Ik hoop dat een en ander zo wat duidelijker is geworden. Als je nog meer vragen hebt, dan laat maar weten.

Aan Jurjen: bedankt voor het bijspringen!

Groetjes,
Yvonne

Bedankt voor alle info.

Vakantiewerk staat nog steeds bij mij op de pagina.

Het is als volgt: wereldreis, emigreren, vrijwilligerswerk, vakantiewerk, stage, helpdesk, nieuw, zoeken.

Maar ik had niet door dat ik naar het forum moet en dan naar het land en dat ik dan een bericht kan plaatsen. Voor mij beetje verwarrend.

Maar je mag alles bij Suriname plaatsen!

Groetjes Judith

Vakantiewerk zal ook blijven staan, het is een link om snel alle onderwerpen die over vakantiewerk gaan te vinden.

Je bericht staat nu zowel in Wonen en Werken in het Buitenland als in het Suriname forum.

Groetjes,
Yvonne