Houston Texas of Pasadena California?
Pasadena (
![]()
/ˌpæsəˈdiːnə/) is a city in the U.S. state of Texas within the Houston–Sugar Land–Baytown metropolitan area. It is the second-largest city in Harris County, 17th-largest in Texas, and 162nd largest in the United States.
Deze. Dus dinsdag is gewoon altijd goedkoper? Hoezo is dat dan?
Geen idee van die prijzen maar is mooi meegenomen toch?
Dan ga je toch lekker de 14e? Boek snel, de prijzen gaan snel omhoog naarmate je dichter bij de vertrekdatum komt.
Sugerland is een mooie suburb. Toevallig heeft een collega van mij daar 3 jaar gewoond. Bereid je voor, de zomer is daar zeeeer heet! 40C is normaal met 100% humidity.
Ja dat had ik gelezen. Dat is eigenlijk het enige waar ik bang voor ben met mijn gevoelige huidje, voor de rest zijn er alleen positieve gedachtes. =]
geen zorgen, overal is airco en je waagt je niet veel buiten met zulke temperaturen :vak02:
Hoe oud zijn de kinderen waar je voor gaat zorgen?
Ze zijn 8 en 10 en het meisje van tien schijnt heel slim te zijn. Blijkbaar had ze hele hoge resultaten op iets gescoord maar ik begreep het niet echt omdat het me niets zei. Maar ze zien er heel lief uit en ik heb kort gesproken met het meisje van 10. Ik heb ook een stiefnichtje van 10 en het is grappig hoeveel ze op elkaar lijken terwijl ze zover uit elkaar zijn.
Je gaat het geweldig worden! Mijn kinderen zijn allebei die leeftijd.
Ze zijn al heel zelfstandig dan. Heb je je rijbewijs? Je kunt niet zonder!
Ik denk niet dat de keuze op mij was gevallen als ik geen rijbewijs had gehad haha. Mijn rijbewijs was mijn verjaardagscadeau toen ik 18 werd.
Gelukkig! Houd je van shoppen? Amerika is het shop walhallah haha.
De malls zijn ongelofelijk, je kunt er de hele dag doorbrengen. Maar dat wist je misschien al. Er zit er vast wel een in de buurt waar je gaat wonen.
Ben je al rond met je verzekering?
Ik hoop dat ik er tijd voor krijg. Ik ben al maanden lang elke cent aan het sparen zodat ik daar flink kan shoppen. Ik wist toen nog niet zeker of het wel doorging, maar ik voor de zekerheid haha.
Vast wel! Je hebt recht op een vrije dag! Dat meisje die jou heeft aanbevolen heeft toch ook wel vrije tijd gehad? Krijg je ook een soort zakgeld? Ik weet dat ik dat kreeg toen ik au-pair was.
Iemand tips voor een reisstekker die wél op mijn geaarde laptopstekker past? >.<
Een ongeaarde zou op zich wel moeten passen. Geaarde reisstekkers heb ik nog niet die kant op gezien (wel van Europees naar Amerikaans, maar dat is niet zinnig voor jou). Waarschijnlijk omdat de Europese geaarde stekkers een stuk groter zijn dan de Amerikaanse tegenhanger.
Zelf heb ik het als volgt opgelost: ik heb een verloopje van Euro (computerplug) naar shucko (normale geaarde Europese stekker), hier een normaal computersnoer erop aangesloten (van Edison naar Euro) en op de shucko een reguliere Europese tafelcontactdoos. Het magische verloopsnoer is helaas wel zelfbouw…
Wellicht minder moeite: koop in de VS een snoer dat direct in het stopcontact en de voeding van je laptop kan.
Ja mensen ik blijf maar vragen hoor!
Op de website van Schiphol staat dat ik drie uur voordat de vlucht vertrek aanwezig moet zijn om in te checken etc. Is dit echt zo? Mijn vlucht vertrekt om 10:10 en aangezien ik in het hoge noorden woon zou het erg lastig voor mij zijn om om 7 uur 's ochtends al aanwezig te zijn, vooral omdat niemand mij met de auto helemaal wil wegbrengen.
Ga de avond ervoor met de trein naar Schiphol en neem een hotel.
Je hebt idd geen tijd, je moet 3 uur van tevoren aanwezig zijn. Dit is gebruikelijk bij internationale vluchten.
Precies 3 uur of mag 2 uur en 50-40 minuten ook? Mijn zus woont namelijk in Almelo en vanaf háár huis kan ik wel rond 7 uur op Schiphol zijn.
Ik denk dat 10 minuten geen probleem is, maar later is voor eigen risico!
Ik heb intercontinentaal in een uur gedaan, maar het is niet aan te raden. 2 uur van te voren aanwezig zijn wil vaak ook nog wel lukken, maar als het druk is kan het tegenvallen (al laten ze je soms nog wel eens voordringen in de rij aan de incheckbalie als je laat bent, even vriendelijk en onschuldig vragen bij het personeel dat de chaos in bedwang probeert te houden). 3 uur is om echt op safe te spelen.
Zeker op vluchten naar de VS op tijd bij de gate zijn. Doorgaans begint het boarden een uur voor vertrek. Wellicht iets langer, omdat men naar de VS nu die vreselijke bodyscanners in gebruik heeft genomen (overigens nog steeds je recht om die te weigeren).
Als je vlak van tevoren incheckt op de site van de airline, wordt je doorgaans medegedeeld of de vertrektijd is gewijzigd, soms als de gate waar je moet boarden en vaak de tijd wanneer het boarden begint (meestal met 5-10 minuten vertraging is mijn ervaring).
Hé Poogly,
hoe gaat het met je voorbereidingen? Je vertrekdatum nadert snel!
Weet je al of je maandag of dinsdag gaat vliegen? >>>