Wie kan me vertellen wat de beste/snelste manier is om naar Belem te reizen? Dit is in het noorden van brazilie, er zijn zoveel mogelijkheden om over te stappen, via Fortaleza, Sao Paulo of zelfs via Suriname…
Wie kan me helpen?
Tnx, Sasja
Wie kan me vertellen wat de beste/snelste manier is om naar Belem te reizen? Dit is in het noorden van brazilie, er zijn zoveel mogelijkheden om over te stappen, via Fortaleza, Sao Paulo of zelfs via Suriname…
Wie kan me helpen?
Tnx, Sasja
Met de bus vanuit Rio of Sao Paulo via Brasilia (waarschijnlijk zonder veranderen vanbus) recht naar Belem.
Met het vliegtuig kan je best met Gol vliegen. Kijk op: www.voegol.br of www.voegol.com.br
Sasja,
Wat ik doe is eerst naar Suriname vliegen en vandaar kun je een vlucht met SLM nemen naar Belem.
Hai Sasja,
wanneer ga je naar Belem en waar vandaan? Zit je al in Brazilie soms? Ik zit nu in Suriname en ga begin juli van hier vliegen inderdaad met SLM of Meta naar Belem. Is maar een klein stukje en het kost rond de 220 USD.
Eric, weet jij toevallig hoe lang de busreis van Belem naar Rio is?
Hoi Yvonne,
Mijn naam is Robert by the way ( al een tijdje)
Ga begin september van Nederland naar Suriname en daarna naar Brazilie. Hoe is Suriname. Ben er nog nooit geweest, ben benieuwd. In Brazilie veschillende keren geweest. Belem naar Rio is echt heel erg ver. Dat kun je beter in veschillende etappes doen. Veel leuke plaatsen onderweg.
Robert
Hai Robert,
Suriname is een leuk en interessant land. De stad is waar het allemaal gebeurt, verder heb je nog wat kleinere plaatsjes, die meer wat van een dorp hebben. Het binnenland is erg mooi, veel ongerepte natuur. Als je van de jungle houdt, zit je goed. Ook hier heb je dorpen, maar daar is alles primitief, het ‘echte leven’ van Suriname. Ik zit hier al maanden, maar zou het best nog wel effe volhouden!
Nog bedankt voor je tips trouwens
Groet, Yvonne
Hoi Yvonne,
Begin september ga ik naar Suriname. Heb er erg veel zin in. Blijf ongeveer 2 a 3 weken. Dan van daar naar Brazilie. Werk je in Suriname? Blijf je langer daar of zit de trip er al op? Heb gehoord dat je ook per bus vanuit Suriname naar Brazilie kunt. Ik zie daar wel hoe ik het transport ga regelen.
Robert