Weet iemand goedkope vluchten naar Belem?

Ik ben op zoek naar vluchten die naar belem para gaan.
De vertrek datum is 4/5 Juli tot 27/28 Juli.

*Als iemand iets weet waar het redelijk te betalen is… ben ik jullie zeer dankbaar. *
PS. Alleen ticket is nodig. de rest erom heen is allemaal niet van toepassing.

Greetzz :dag: Thiago

!! Heb daar familie wonen. :king:

Ik vrees dat er weinig goedkoops meer te vinden is, ik ga 20 juli naar belem en ik heb €1200 betaald, en ik heb al een paar maanden geleden geboekt…

vanaf rec,nat of fortaleza het goedkoopst is met de gol

Hoi Miranda, bedankt voor je tip!
Kennissen van mij zijn volgend jaar van plan te gaan. Stel dat ze op Natal vliegen en een binnenlandse vlucht nemen richting Belem. Dat zou goedkoper kunnen zijn, afhankelijk van de aanbiedingen hier in Nederland.

Inderdaad wat Miranda zegt, binnenlandse vlucht met de Gol.
Dit bijvoorbeeld vanaf Fortaleza.
Vanaf A’dam naar Lissabon, van lissabon naar Fortaleza, allemaal bij de TAP. Zou alleen zo niet weten wat je dan kwijt bent, is wel prijzig.

kijk eens via www.vliegfabriek.nl/vliegticketsBelemVanaf € 1250 in juli naar Belem vanuit Amsterdam.
Ik zag staan bij sasja dat hij/zij 1200 betaald heeft. Ik denk dan dat dit best goed te doen is!

Tip; Vanuit Dusseldorf scheelt het nog meer!

Groet,
Haydi
Vliegfabriek.nl

kijk eens op
www.condor.de
Ook goedkope enkele reis.

Vliegen op Fortaleza. Vandaaruit kun je met de bus of een binnenlandse vlucht verder naar Belem

Nu erg goedkoop via Parimaribo, Suriname! vanaf Euro 399,00 tot Parimaribo ex airporttax en dan is het doorvliegen naar Belem voor een paar honderd dollar! Je wellicht een all-inn prijs met de SLM af dealen! www.slm.nl

Succes