Hoe lang denk je te gaan wonen in het buitenland?

Hoelang je gaat wonen in het buitenland hangt nauw samen met de reden waarom je naar het buitenland ging. Ga je vanwege je werk, je liefde of omdat je verliefd bent op het land zelf. Daarom weten sommige mensen van tevoren hoelang ze ergens gaan wonen en anderen weten dat helemaal niet.

Hoelang denk jij in het buitenland te gaan wonen?

Breng hierboven je stem uit en geef een reactie!

…zolang het leven in Jakarta leuk blijft! :tongue:

Weet ik niet… Heb het nu nog prima naar m’n zin in Thailand. Dus kan nog een jaar zijn, kan nog 5 jaar zijn, maar kan ook voor altijd zijn.

Ik woon in Mali, ik heb het prima naar mijn zin.
Waarom terug gaan naar Nederland?

hello, ik woon in de fillipijnen en daar wil ik zolang mogelijk blijven wonen ik ga terug alleen als ik heel erg ziek zou worden maar zolang het hier goed is blijf ik groetjes

wij vertrekken op 25/3 naar Kenia, Diani Beach!!! :zon02: voor hoelang? dat weten we niet! Hopelijk kunnen we er een goed leven opbouwen!! Maar we gaan ervoor!! :dag:

1 like

Anders, Namelijk:

Tot nu toe heb ik per jaar 5.5 maand in het buitenland, dan weer een halve maand in Nederland, daarna weer 5.5 maand in het buitenland gezeten.

Dit hoop ik nog even (+/- 5 jaar) vol te houden, maar het moet dan wel lukken om een passende baan te vinden. (Leidinggevende Sport, Recreatie & Animatie) wat niet echt “makkelijk” is. en de mogelijke bedrijven worden steeds minder en minder omdat veel bedrijven de lonen sinds vorig jaar niet of maar gedeeltelijk betalen(Vooral in en rondom: Griekenland/griekse eilanden), of je simpelweg een contract sturen na alle gesprekken waarop staat dat je als medewerker werkt ipv leidinggevende om je zo te “bedriegen” en toch in een normale medewerkers positie in te zetten.

Mijn bedoeling is om voorgoed te vertrekken naar Andalusie en daar zie ik wel hoe alles verloopt.
Het is een individueel proces waar je door moet en een hoop factoren dient uiteraard afgewogen.
Tijd zal raad brengen.

Eerder schreef ik dat ik het prima naar mijn zin had in Mali, maar dat is plotseling helemaal veranderd. In dit vreedzame en sympatieke land moest ik huis en haard verlaten om te ontsnappen aan onveiligheid en rebellie in het noorden van het land. Ik hoop dat de situatie snel verandert, dan ga ik zo snel mogelijk terug!