Ik ga deze zomer 3 weken naar Bologna voor een talencursus en ik ben op zoek naar de goedkoopste vluchten. Heeft iemand advies voor mij waar ik het beste heen kan vliegen en met welke vliegmaatschappij?
Grazie!
groetjes Eva
Ik ga deze zomer 3 weken naar Bologna voor een talencursus en ik ben op zoek naar de goedkoopste vluchten. Heeft iemand advies voor mij waar ik het beste heen kan vliegen en met welke vliegmaatschappij?
Grazie!
groetjes Eva
Ciao Eva,
Lastig lowbudget vliegen op Bologna denk ik. Vanf A’dam vast geen probleem met KLM oid maar dat zal je, schat ik, zo’n E 250 kosten.
Het goedkoopst en gelijk het meest omslachtige is m.i. met raynair vanaf brussel naar Ventie (treviso) (+/- E 50?) en dan met de trein naar Bologna (iets van 2,5 uur denk ik) (E 10???).
www.trenitalia.com/home/en/index.html
Suc6
Paolo
P.s. Hoe vroeger je boekt bij Ryanair des te goedkoper het ticket, 2 maanden geleden kosten een ticket brussel-pisa nog E 50 all in en een week geleden E 100. ![]()
Bedankt voor de informatie!
Is het ook geen idee om naar Milaan te vliegen? Daarop vliegen ook veel goedkope vliegmaatschappijen, maar ik weet niet hoe de bereikbaarheid Milaan-Bologna is. En er zijn blijkbaar meerdere vliegvelden rondom Milaan (Orio al senio, Linate…). Heeft iemand daar tips over?
Danjewel!
Eva
Ciao,
Milaan (Bergamo) is ook mogelijk en dan vanaf Eindhoven. Afstand vervolgens met de trein is ongeveer gelijk aan die vanuit Venetie.
Nogmaals: vroeg boeken bij Raynair, scheelt je tientallen euro’s!!!
Paolo
ey
ik vlieg samen met een vriend van me deze zomer vanuit duitsland naar Forli Airport vlak bij Bologna met Ryan Air voor 54euro.
heoj hoi,
Je kan het beste Eindhoven-Milaan(Bergamo) (via Ryanair) nemen en dan de dus naar milaan, dat is een speciale bus. En vanuit Milaan naar Bologna. Milaan Bologna kost ± 10,14…Ligt eraan welke trein je neemt. De duurste is iets van 30 euro en de goedkoopste tien. De goedkoopste duurt ong 2,5 uur…heeft iets langere route…Dan kom je gewoon op het station in Bologna en daar is ook het busstation… Niet erg moeilijk…
Groetjes